Justin Bieber: Never Say Never (2011)

Documentaire / Muziek

geregisseerd door Jon M. Chu
met Justin Bieber, Miley Cyrus en Sean Kingston

Het verhaal achter de Canadese R&B en popsensatie, Justin Bieber. De documentaire geeft een blik achter de optredens van de jeugdige zanger die op 16-jarige leeftijd al miljoenen fans heeft weten te vergaren. Ook krijgen we een unieke blik in de geest van de zanger zelf en hoe hij met al deze druk op zo’n leeftijd zelf omgaat.

Voor dit soort films moet eigenlijk een uitzondering worden gemaakt waarbij je rechtstreeks een 0,5 mag geven ipv dat je eerst ruim 1,5 uur van je leven in de ton moet gooien.

Uit nieuwsgierigheid toch maar eens gekeken, 1,5 uur van mijn leven vergooid

avatar van TragieStar.*
Dat doe je volgens mij alleen maar jezelf aan. Je kon de docu al veel eerder uitzetten als je wilde.

avatar van Jessen0wnt
Ook belangrijk om slechte dingen te bekijken, dan blijft je smaak/voorkeur serieus en relatief.

avatar van Knisper
Off-topic verwijderd.

avatar van Fortune
Jessen0wnt schreef:

Ja maar een Justin Bieber docu is wel erg overdreven.

puckb96
net gezien.
eigenlijk best wel een leuke documentaire.
ik vind de muziek van justin bieber op zich wel redelijk goed,
maar je kunt niet ontkennen dat hij niet normaal beroemd is.
maar deze film was wel mooi.
het enige waar ik me aan irriteerde waren die niet normaal jankende fans. heel irritant!
en waarom het in 3D is snap ik ook helemaal niet, ik zag de film wel in 2d.
wat mij betreft een leuke film.

avatar van juliegirlxoxo
Kijk,ik kan begrijpen dat fans dit heel leuk vinden maar voor de niet fans (ik dus) is dit dikke zever.

avatar van supadragon8
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van de 0,5 stemm en de film uperhaupt hebben gezien

herder
juliegirlxoxo schreef:
maar voor de niet fans (ik dus) is dit dikke zever.

Maar dan ga je er niet naar kijken. Kennelijk kon je het niet laten heeaa.

avatar van VincentL
Deze film moet je kijken als je levensmoe bent hoor...

avatar van hjcool
Ik geef 0,5 ook al heb ik hem niet gezien. Ik weet van te voren al dat het een vreselijke film is.

avatar van LimeLou
Ik weet van tevoren dat die stem van je verwijderd wordt

Ja bij deze. Alleen stemmen als je de film gezien hebt.

avatar van hjcool
Heb hem nu wel gezien! Wat een walgelijke film! uiteraard een 0,5

avatar van EW101
Ik kan eigenlijk niet geloven dat je jezelf wilt kwellen als je al verwacht dat dit een 0,5* wordt .

avatar van catdog
Heeft ie ook niet. Gewoon 'doen alsof' om toch een stem te mogen plaatsen.

avatar van AmazingPP
Laat ik ten eerste jullie vertellen dat ik absoluut niet van de muziek van Justin Bieber en het persoontje an sich hou. Eerlijk gezegd vind het gehele Bieber-fever-gelul een hoop onzin bij elkaar, maar.... Ik ben wel geinteresseerd in nieuw talent, jong of oud. Dus op deze Paas-zondag deze film voor de gein opgezet. Als het niks is zet ik hem na een kwartier uit, dacht ik nog. Maar het is me allemaal reuze mee gevallen. Ik ben al sinds 1987 een grote Prince fan, naar mijn mening één van de grootst muzikale talenten die we hebben. Prince nam zijn eerste CD op toen hij 17 jaar was. Bieber is een stuk jonger, daardoor klinkt zijn stem ook een stuk jonger, maar eerlijk is eerlijk, ik moet toegeven: zingen kan het ventje. Hij is ook werkelijk een talent in hart en nieren en ik denk dat we in de toekomst nog veel van Biebertje zullen horen, als hij met alles kan omgaan wat het beroemd zijn met zich mee brengt. Als dat laatste gebeurd kan Bieber echt wel een grote naam worden in de muziek geschiedenis. Nogmaals: ik vind het vreselijke muziek en ik hoop voor Bieber dat ie niet kaal word, want dan is de helft van zijn gimmick weg, maar hij kan echt goed zingen (jammer van al die adlibs) en dansen en hij is gewoonweg muzikaal. Over de film?? Ja, zo gelikt zoals alleen Amerikanen dat kunnen maken. Maar wel een verdomd interessante docu, goed geschoten en mooi gemonteerd. Flauw dat er mensen hier op deze site zijn die deze film zonder hem gezien te hebben een hele lage waardering geven. Ik voorspel je: eens zal Bieber geliefd zijn onder vele miljoenen mensen (en niet alleen puberende meisjes). 3*

avatar van clockwork72
Hoor de laatste tijd ook vrij weinig over die bieber, nu is het meer One Direction en dat soort dingen dat minstens net zo erg is.

Ik heb het niet gekeken maar ik ga ook niet stemmen sinds 0,5 het laagste is wat je kunt geven.

Fortune schreef:

Jezus, de wereld gaat er echt in 2012 aan.

Dat is pas als Bieber en Reb. Black een duo gaan vormen. Maar ik voel het eraan komen...

avatar van cassie1997
nooit gezien, en houden zo.

avatar van Flipman
Dan ook niet stemmen.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Precies. Stem verwijderd.

avatar van TheLionKingFan
Ik dans graag in mijn ondergoed.
Want dan voel ik mij van onderen goed.

avatar van danuz
Naomi Watts schreef:
Ik wou net zeggen, toch nog iemand met common sense. Beetje jammer die nietszeggende berichten hier ook destijds. Maar ik zal de docu vanavond eens opzetten, staat er nog iets zinnigs op deze pagina.

Nou, hoe vond je hem?