Justin Bieber: Never Say Never (2011)

Documentaire / Muziek

geregisseerd door Jon M. Chu
met Justin Bieber, Miley Cyrus en Sean Kingston

Het verhaal achter de Canadese R&B en popsensatie, Justin Bieber. De documentaire geeft een blik achter de optredens van de jeugdige zanger die op 16-jarige leeftijd al miljoenen fans heeft weten te vergaren. Ook krijgen we een unieke blik in de geest van de zanger zelf en hoe hij met al deze druk op zo’n leeftijd zelf omgaat.

avatar van Elineloves
Als je 35 bent, weet je echt niet wie Bieber is hoor. Of je moet een tienerdochter hebben.

avatar van 606
Elineloves schreef:

Ik weet anders ook wel wie hij is, kijk ook wel eens TMF natuurlijk.

avatar van Elineloves
Jij bent 25, op die leeftijd kom je er net wat meer mee in aanraking, door TMF/MTV/tijdschriften e.d.

Laat ik het zo stellen: de mééste volwassenen zullen het niet weten.

avatar van 606
Elineloves schreef:

Laat ik het zo stellen: de mééste volwassenen zullen het niet weten.

Ja dat klopt

avatar van Mug
Mug
Prachtig voorbeeld hoe de site bevolkt wordt door irritante puberale jochies die zich stiekem (met de volumeknop op 11) aan het afrukken zijn bij de jongedames die te zijn in Biebers clips...

Het valt niet te ontkennen dat Biebers immense populariteit (maar ook veel anti-gevoelens) in met name de VS en Canada een interessant fenomeen is, vooral te danken aan social network internetsites en de niche (internationale tiener-popster) die slimme producers weten te vullen.

avatar van Montorsi
Justin Bieber: Always Say Never.

avatar van Zandadder
Justin WIE?!

avatar van Minotaures
Al mensen toegevoegd aan de 'Nog te zien' lijst?

avatar van leidsehoodie
Ik ken Justin Bieber nog het meest door alle berichtjes op youtube: "14 Justin Bieber fans disliked this video", dat soort shit. Vind het altijd wel mooi.

avatar van Elineloves
Ze doen hem wel al lekker na.
Klik

avatar van Nakkie13
Ik ga de muziek van Bieber dalijk fijn luisteren...

In 3D!

avatar van planet_of_death
Je moet er van houden, denk ik...

leidsehoodie schreef:

Haha ja dat is wel grappig inderdaad Ook grappig om te zien dat die video's van hem op Youtube meer dislikes dan likes hebben

Nakkie13 schreef:
Ik ga de muziek van Bieber dalijk fijn luisteren...

In 3D!

Als je een gehoorbeschadeging op wilt lopen zal ik het zeker doen!

avatar van Nakkie13
Dan ga ik naar de dokter...

In 3D.

( wie heeft er onderhand in de gaten dat ik een hekel heb aan 3D )

avatar van planet_of_death
clockwork72 schreef:

Als je een gehoorbeschadeging op wilt lopen zal ik het zeker doen!

En wat dacht je van de parodieën.

avatar van clockwork72
Ja, die vind ik dan wel weer geniaal

YouTube - Justin Bieber - Baby | Parody (Dutch)

Want ik heb geen balhaar, balhaar, ohhhhh

avatar van Elineloves
Die was al eerder geplaatst, clockwork. Even goed lezen/kijken.

Elineloves schreef:
Ze doen hem wel al lekker na.
Klik

avatar van JDSsmetje
Mijn voorspelling

IMDb stemcategorieën:

Females under 18 .................. 8,8
Top 1000 Voters ...................... 3,1

avatar van Wilfred Genee
Misschien nog wel extremer joh

avatar van Vascago
chevy93 schreef:
Eindelijk een dorpje met internet gevonden in de buurt van jouw grot?

Lol. Ik heb al jaren geen tmf of mtv of die rotzooi meer gekeken. Heb er thuis altijd VH1 Classic opstaan. Dan hoor ik tenminste nog fatsoenlijke muziek. En op het werk Radio Veronica en daar hoor ik ook nooit vage rappende criminelen en pubertjes die denken dat ze god zijn

avatar van Naomi Watts
Briljant management team achter deze Bieber. Iedereen vindt 'm zo verschrikkelijk maar nemen wel veel moeite om 'm af te zeiken. Dan doet ie iets goed.

avatar van Elineloves
Jij herkent het Miley Cyrus effect er in?

avatar van Naomi Watts
Best vergelijkbaar inderdaad ja .

MoFeDu
Elke keer als ik me aanmeld op msn krijg ik zo'n msn nieuwsberichtje waar meestal instaat dat Justin Bieber een nieuw kapsel gaat nemen of dat hij ruzie heeft met z'n vriendinnetje
Zo blijf je toch wel op de hoogte van wat er gebeurd in de wereld.

Naomi Watts schreef:

Zoiets moet je bijna wel afzeiken. Iets vanbinnen staat op en heeft zoiets van "dit pik ik niet", Braveheart style. Alleen iets minder episch.

avatar van moviemafketel
En als ik me aanmeld bij MSN staat er dat hij niet meer mag daten van zijn moeder, dat hij opgepakt is, omdat hij een jongen een tikje had gegeven die hem homo noemde. Die flippo wordt belangrijk gemaakt, maar over 10 jaar is die gast helemaal doorgedraaid. Geen leven man.

MoFeDu schreef:
Zo blijf je toch wel op de hoogte van wat er gebeurd in de wereld.

Ik krijg steeds het bericht dat ie een fan heeft mishandeld, of in ieder geval dat ie iemand een mep had verkocht ofzo.