Milf (2010)

geregisseerd door Scott Wheeler
met Jack Cullison, Phillip Marlett en Amy Lindsay

Een groepje nerds gaat samen naar dezelfde universiteit. De studie gaat hen prima af, maar met de vrouwen van hun eigen leeftijd krijgen ze maar geen bevredigend contact. Dan ontdekken ze een nieuwe markt om te verkennen: die van de wat oudere sexy vrouwen en knappe moeders. Al snel hebben ze de smaak te pakken.

avatar van zyntex
Ik had deze film per ongeluk gekeken... verwachte namelijk iets anders te zien....

Desalniettemin wel lachen om een keer gezien te hebben

avatar van mancomann
ik vraag me af als je dit soort films kijkt, je op de acteer prestaties let? hmm
in het rijtje van dit soort films volgens mij geen enkele die echt goed presteerd.
net als de het verhaal lijn denk ik, ook vaak niet veel.
maar genoeg gezuurpruimt, ik heb er ondanks dat toch heerlijk mee kunnen lachen

avatar van Masterchief
Wat een vreselijke slechte film... Na een uur had ik het al gehad met deze film.

Verdoe je tijd absoluut niet met deze film... zelfs als je genoeg op hebt kan je welgeteld 1x lachen.

acteer werk is zó slecht dat ik even een twijfel moment had of ik naar een porno film aan het kijken was,maar daar voor was er te weinig porno.

wel tot het einde afgekeken..(moet wel bekennen dat ik lui was, en de afstandsbediening ver weg lag.)

in 1 zin kan ik de film vertellen:

2 vrienden gaan sex hebben met elkaars moeder, waar ze achter komen, maar vriendschap overwint.

een grote afrader dus!

avatar van MGpower
mancomann schreef:

American Pie word overdreven, maar wel goed geacteerd! En die past toch wel in dit rijtje.

Trailer van deze film is wel heel slecht... en een slechte trailer blijft toch altijd een afknappertje.

avatar van bassie200
Deze film is zo ontzettend slecht, dat ik daar dan nog wel af en toe om moest lachen....vast niet helemaal de bedoeling van de producer!!

Nee zonder dollen, je zou dit niet eens een productie mogen noemen, het acteren, het camerawerk, het verhaal echt alles is te dramatisch voor woorden!!! Alle sexcliche's die we in 25 delen van American Pie e.d. inmiddels toch wel voorbij hebben zien komen, komen ook in deze film voorbij, alleen kun je ze hier al 5 minuten van te voren zelf inkoppen.

Ben gewoon nog van slag, hoe kun je zo'n film maken. Je zal een van die gasten zijn; "Pa, ma, ik heb eindelijk een rol in een film gekregen, komen jullie kijken??"

Bah, bah, bah! 0,5* is nog een halve ster teveel!

avatar van Timmy757
Tjonge... wat is dit slecht... Wel een paar leuke grappen, daar blijft het bij... 1*.

avatar van Filmpje1
Wat krijg je als je een stel porno acteurs een in een "gewone" film laat acteren.. Milf.
Pff wat een crap zeg. slecht geacteerd, irritante personages, lelijke vrouwen slecht camera werk en totaal geen humor.

nee deze film laten liggen, want je gooit 90 minuten van je leven weg.

avatar van brabusRUS
Ik vermaak mij meestal wel met dit soort troep. Ben eigenlijk best benieuwd!

avatar van euroshopper
zyntex schreef:

Desalniettemin wel lachen om een keer gezien te hebben

Vraag me af wat je dan verwachtte te zien...

In elk geval een van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Op elk gebied.

ramonbrenda
ik vond dit een hele leuke film echt leuke humer 3,5 * waard

avatar van renzoroy
alles van the asylum sla ik al bij voorbaat over...