Did You Hear about the Morgans? (2009)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Marc Lawrence (II)
met Hugh Grant, Sarah Jessica Parker en Sam Elliott

In New York City, wordt een ongelukkig getrouwd koppel getuige van een moord. Ze zijn daarom noodgedwongen te verhuizen naar een klein dorpje in de cowboystad Wyoming. Hier moeten ze deel nemen aan een speciaal beschermingsprogramma van de overheid.

avatar van booyo
Ai ai ai, wat een ongelofelijk slechte film! Hugh Grant, een acteur die ik op z'n tijd zeker kan waarderen, speelt hier totaal inhoudloos. De chemie met hem en Sarah Jessica Parker ontbreekt volledig. De beste meid laat zien niet helemaal te weten wat acteren is, werkelijk alles wordt overdreven gespeeld. Dan de film, verhaal van 13 in een dozijn. Neem het verhaal verloop van een standaard romcom, en u zult zien dat die hetzelfde verloopt als deze.

leuk verhaal voor een x, maar hoef je niet vaker te zien.
Wel leuk, simpel verhaal voor als je een x niet wil nadenken tijdens een film!

avatar van Spurs12345
Best een aardige film. De droge humor van Hugh Grant vind ik super. Ook het verhaal was best grappig.
Maar de film 1x kijken is voldoende.

avatar van Angel I's
Mijn meisje wilde graag een romkom kijken. Heb zelf het einde niet gehaald en ben in slaap gevallen . Maar zelfs mijn betere wederhelft lag na aan kwartier al te pitten.
HG doet het op bepaalde momenten nog aardig. Maar SJP speelt echt als een robot. Die sheriff was wel grappig, maar toen zat ik al snel de binnenkant van mijn ogen te bekijken.

avatar van mandy7
Angel I's schreef:

Als zij wou kijken, maar al na 15 minuten sliep, waarom heb je toen de film niet uitgezet?

avatar van helleke
Redelijk filmke om eens gezien te hebben, maar meer ook niet.
2,5 sterren.

avatar van Sjaako
Met afstand de slechtste Hugh Grant film die ik gezien heb...

Bij bijna elke scene in de film had ik het gevoel dat er meet in gzeten had. Het enige dat de film nog een beetje staande houdt, is de (bekende) engelse grappigheid van Hugh zelf.

avatar van notorious_kim
zeer teleurstellende film. na de twee leuke romkom's two weeks notice en music and lyrics, had ik wel een leuke film verwacht. Maar deze was niet echt romantisch en de komische noot stond ook op een zeer laag pitje.
Hugh Grant vond ik zeer goed, maar bij Sarah Jessica Parker heb ik toch steeds het gevoel dat zij haar rol met overtuiging speelt, met uitzondering van de film Hocus Spocus heb ik haar eigenlijk nog nergens graag aan het werk gezien.
Het verhaal kan er nog door, maar hangt hier en daar ook met haken en ogen aan elkaar...

avatar van daxclusive
Totaal geen vermakelijke komedie.
Tegenvaller van Hugh Grant en Sarah Jessica Parker..
1.5* meer verdient deze film niet.

Zit hem nu te kijken, Comedie staat er bij...

Ik heb niet 1x moeten laggen Wat een Draak van een film Verschrikkelijk....

avatar van Tommy De Vito
Het verhaal opzich vind ik niet eens zo slecht. Wel bevinden zich natuurlijk weer onlogische situaties in de film en toevalligheidjes maar 'echt' saai was de film niet. Ik geef de film 2 sterren omdat ik amper heb gelachen, dat vond ik jammer. Met zo'n verhaaltje valt er veel meer humor uit te halen in zo'n cowboystad waar die 2 heen gaan.

avatar van Dennissssss
Paar leuke grapjes, maar de film vermaakt mij totaal niet. Die Sarah Jessica Parker vind ik ook helemaal niks! En Hugh Grant speelt ook altijd hetzelfde met zijn gebaartjes. Romantiek zit er eigenlijk ook zo goed als niet in.

Matige komedie, die hier en daar opleeft door een paar aardige grapjes. De onderkoelde Mary Steenburgen is wel leuk, maar op de telkens terugkerende maniertjes van Hugh Grant ben ik zo langzamerhand wel uitgekeken. En waarom Sarah Jessica Parker in Amerika zo'n gevierde ster is, heb ik nooit begrepen. Misschien vanwege haar rol in de naar Amerikaanse begrippen ondeugende serie Sex and the City, want aan haar middelmatig acteren kan het volgens mij niet liggen.

wat een tegenvaller!

avatar van Filmfan74
Redelijk suffe film met onzettend standaard verhaal. Zelfs Hugh Grant (die in mijn optiek al grappig is als hij uit een telefoonboek voorleest) kan het niet redden. Er zijn enigzins leuke momenten, maar verder is het allemaal behoorlijk saai.
Op vallend is dat Sarah Jessica Parker een bijna exacte kopie van haar beroemde karakte Carrie Bradshaw speelt met haar neurotische gezeur over relaties en vertrouwen en haar hang naar New York. Het enige wat mist zijn de modieuze outfitjes en dure schoenen. Ik verwachtte dan ook continue dat dat nog zou komen.
Het einde is ook nog eens tenenkrommend.

avatar van nightbreed
Het verhaal (in een notendop) doet me denken aan een aflevering van Family Guy.

avatar van missl
Flauw, Grant doet wat hij altijd doet en SJP heb ik nooit iets aan gevonden. De grappen zijn niet leuk en de situaties ook niet.

avatar van lovecraft
Alles met Sarah Jessica Parker is bij voorbaat slecht.

avatar van john mcclane 2
zou best een leuke film kunnen zijn,maarrrrrrr,, hij is bijna een kopie van een tim allen film en kirsty allen genaamd: for richer or poorer.
die was net even leuker,en maakt deze overbodig.
bovendien jessica parker,,,,bleh

avatar van K. V.
Deze toevallig eens meegebracht en zonder verwachtingen eens naar gekeken. Hij viel eigenlijk nog beter mee dan gedacht. Een eenvoudig, maar toch boeiend verhaal.
Ook de cast deed het niet slecht en kwam wel overtuigend over.
Het was wel een vermakelijke film, niet super grappig, maar ook niet super romantisch, het was een erg toegankelijke film. 'k heb me er toch wel mee geamuseerd en het was een geslaagde filmavond.

avatar van lowlander69
Matige komedie.Grant maakt er nog wat maar Sarah Jessica Parker is zoals gewoonlijk verschrikkelijk irritant.Wel leuke bijrollen van Sam Elliott en Mary Steenburgen.