Wrong Is Right (1982)

Alternatieve titels: The Man with the Deadly Lens | De Man met het Dodelijke Oog

Actie / Komedie

geregisseerd door Richard Brooks
met Sean Connery, George Grizzard en Robert Conrad

Twee atoombommen, verkleind in twee koffers, staan op het punt verkocht te worden aan een groep terroristen. Tv-reporter Patrick Hale probeert hen te vinden en leidt de internationale zoektocht. Tijdens zijn zoektocht ontdekt hij dat de regering betrokken is bij de zaak.

avatar van Rogyros
Toch een lage score bij deze film. Ik heb me hiermee wel vermaakt.
Het verhaal zit leuk in elkaar, het is niet al te spannend of ingewikked, maar wel interessant gespeeld wat mij betreft. Het komt wat gedateerd over, maar het zat leuk in elkaar.

A.s. donderdag op TCM om 21.00u. Voor wie er zin in heeft. Ik ga denk ik wel weer kijken. Benieuwd of de 3,5 stand houdt.

avatar van Scorpio11
Rogyros schreef:
Toch een lage score bij deze film. Ik heb me hiermee wel vermaakt.

Jouw bericht is van 2010 en inmiddels is het weer een donderdag (Hemelvaartsdag 2011) en ik ga vanavond kijken ben benieuwd wat voor een film is.

avatar van Scorpio11
Heb hem net gezien maar kon mij niet boeien. Leslie Nielsen kwam ook nog even voorbij schuiven maar die zie ik liever in een komedie. Sorry ik kan niet meer geven dan 2 sterren maar dat is voor de rolbezetting.

avatar van Mischa
Er zitten enkele goede vondsten en satirische grappen in, maar het geheel is toch vrij onsamenhangend, en eigenlijk ook best lelijk geregisseerd. Met zijn laatste actie in de film is de acteur Connery trouwens wél weer een stukje in mijn achting gestegen