Legally Blondes (2009)

geregisseerd door Savage Steve Holland
met Rebecca Rosso, Camilla Rosso en Brittany Curran

De blonde nichtjes van Elle Woods, Annie en Izzy, verhuizen van Engeland naar Californië. Ze denken dat hun roze kleren en kleine hondjes er voor zullen zorgen dat ze populaire meiden worden. Helaas komen ze erachter dat ze niet eens in de buurt komen van hun klasgenoten! Als ze vervolgens ook nog beschuldigd worden van een misdaad, moeten Annie en Izzy hun intelligentie en charmes gebruiken om hun naam te zuiveren. Ze laten zien dat men de kracht van blondjes niet moet onderschatten!

avatar van Layla!
Diep trieste poging tot het succes van Legally Blonde..

-Acteerwerk uitermate diep onder niveau.
-Verhaallijn slapaftreksel van Legally Blonde, gestopt in een 'vernieuwd' hoesje.

Geef niet makkelijk 1* maar deze was echt verdiend,

avatar van TragieStar.*
Omg, dit meen je niet.
Echt een zware vernedering voor Reese en de eerste 2 films.

avatar van juliegirlxoxo
TragieStar.* schreef:
Omg, dit meen je niet.
Echt een zware vernedering voor Reese en de eerste 2 films.
Reese heeft meegeholpen om deze film film te maken

Wat een vreselijk film. Het acteren in de film is slecht, alles komt heel nep over. Ik heb de vorige delen niet gezien, maar ik heb dit deel niet eens afgekeken... Ik ben dus ook zeker niet van plan om hier nog andere delen van te gaan bekijken!!

Deze film is niet de 3e van de reeks , maar de de 1e film !
Deze is van 2009 en met Reese Witherspoon is van 2001 en 2003