Anaconda 4: Trail of Blood (2009)

Alternatieve titel: Anacondas: Trail of Blood

Roemenië / Verenigde Staten
Horror / Actie

geregisseerd door Don E. FauntLeRoy
met Crystal Allen, Calin Stanciu en Linden Ashby

Een jonge anaconda werd gevangen door een wetenschapper, om hem vervolgens voor experimenten te gebruiken. Hij creëert een slechte vorm van bloedorchideeën, waardoor de anaconda's veel sneller groeien, en bovendien langer leven. Ook ontwikkelt hij een speciaal middel waardoor de cellen sneller groeien. Maar dan verdwijnt de wetenschapper en ontsnappen de anaconda's. Er wordt een team gestuurd om hem op te sporen. Dr. Amanda Haze gaat ook op zoek naar de wetenschapper, om het middel en de slangen te vernietigen. De twee groepen komen nog meer mensen tegen, die ook betrokken raken bij de zoektocht. Maar door het middel dat ze gekregen hebben, zijn de anaconda's niet zomaar te doden; hun interne organen moeten beschadigd raken, willen ze sterven.

avatar van hijman1946
bewaar de dvd ,maar zaag um wel doormidden,als ode aan de slechtste film

avatar van hijman1946
heb het idee dat de omroepen flink willen besparen op de uitzendt rechten,

avatar van xxERWINxx
Vandaag weer eens herbekeken, vond hem niet eens zo slecht, het verhaal ging nog wel en ook mooie natuur beelden en redelijk spannend ook, alleen de slang was wel nep, hij veegde als ware over het zand / gras, waardoor je zag dat hij computer gemaakt was.
Deel 1 is het beste, daarna deel 2 en 3, daarna komt dus deze als laatste.
Maar toch heb ik mij hiermee vermaakt.

avatar van BlueJudaskiss
Apart dat een zender als Comedy Central heeft besluiten films als Lake Placid 3, 4 en deze film uit te zenden. Leuk voor de pulpliefhebber - ondergetekende - maar ik kan me voorstellen dat mensen die niet van het genre houden er vraagtekens bij zetten.