Anaconda III (2008)

Verenigde Staten / Roemenië
Horror / Actie

geregisseerd door Don E. FauntLeRoy
met Crystal Allen, David Hasselhoff en John Rhys-Davies

Een biljonair besluit om veel geld te bieden aan een huurling om een grote en levensgevaarlijke slang te vangen, omdat deze slang belangrijk is voor de genezing van een terminale ziekte. Het vangen van deze grote slang is echter nog niet zo makkelijk als het in eerste instantie lijkt.

avatar van galaxydriver32
wat een neppe slang ughhh!

avatar van xxERWINxx
Ik vond dit deel iets minder dan deel 2 en 1, maar toch wel een vermakelijke film! soms wel erg goor en veel bloed, maar leuk om gezien te hebben.

juhnzun
JEZUS het eerste deel is een ware meesterwerk vergeleken met dit en ook het tweede deel overtreft deze ruimschoots de slechtheid en fakeheid is in dit deel echt tebizar

Heb deze film een paar jaar eerder gezien, vandaag opnieuw gezien en oh my good, wat is de film toch bagger... De slangen zien er echt niet uit en de kils zijn zo fake dat het haast grappig is als iemand het loodje legt...

In deel 4 ga ik geen tijd meer insteken...

Van mij 2,5 *. De film zit net op de grens. Onder de 2,5* is een film niet waard om gekeken te worden. Anaconda 3 is vanzelfsprekend volslagen onzin, maar kijkt lekker weg en is vermakelijk op de onlogische momenten. Mag ik er een paar noemen:

Hasselhoff beukt een paar criminelen in elkaar en krijgt zelf klop van een lief blond meisje.
Bij de inval draait de zwarte man naar links met zijn AK47 en inspecteert heel grondig een blinde muur.

Ach, het zijn er wel tientallen. Best wel komisch en absoluut niet om te schrikken.

Tsjonge, gisteren op tv gezien, maar dit was zo mogelijk nog slechter dan deel 4. Niet spannend en heel, heel, heel erg nep. Je zou zeggen dat ze met hun budget wel wat meer werk van de graphics hadden mogen maken.

avatar van morpheus2000
Ouch,
Dit was wel erg slecht.
Als zelfs het rijden in een Jeep al niet eens echt is en dit dan ook nog overduidelijk zichtbaar is, dan hoef je sowieso al niets meer te verwachten van de slangen die voorbij moeten komen.
Wel vreemd dat dan opeens helemaal op het laatst alsnog een echte slang voorbij komt.
En ze moeten Hasselhoff verbieden om ooit nog voor een camera te verschijnen.

avatar van Spetie
Toevallig deze film meegepakt, omdat hij langskwam op televisie.

Niet bepaald een goede film dit, maar dat was ook wel te verwachten, aangezien het vorige deel ook al erg zwak was. Het enige wat dit soort films echt nog leuk zou kunnen maken, is een niet al te serieuze aanpak met humor. Helaas gebeurt dat hier niet. Men maakt er een flauw verhaaltje van, met vervelende stereotiepe personages en zeer matige special effects. Die slang ziet er belachelijk nep uit.

Verder is het afwachten tot de personages er aan gaan. Die kills zijn soms nog wel aardig en in feite het enige positieve in dit verhaal. Ik vraag me trouwens wel af, wat voor verhaal ze voor het vierde deel in petto hebben. Ik vermoed iets van een 200 meter lange slang, die zich voortbeweegt op lichtsnelheid. Dat zou pas spektakel opleveren.

avatar van nightbreed
En RTL blijft ze gewoon uit de mouw schudden alsof het niets is. Ik heb het over C-films, die ze voor 20 of 25 euro mogen uitzenden, en waar zo goed als niemand op zit te wachten.

avatar van jippie2010
Tja... wat mag je verwachten van een TV-film.
Redelijk naïef als je je laat verrassen door de slechte kwaliteit van de SFX.
Gister gezien omdat hij toevallig op tv was, die blonde acteerde zo slecht nog niet
Ik ga mee met de gemiddelde waardering: *1,5

avatar van Richard_Voorhees
Niet gek lang geleden eens gekeken, omdat "the Hoff" hier in meedoet. Het koste me moeite om hem uit te zitten en dat bedoel ik zeker niet als compliment.

ipman-99
"They Can Taste Your Fear!" ... " !!!

Low Budget 3-de deel (Heropfrissing) !!! Emoji!!! 'Anaconda 3: Offspring' is alweer het 3-de deel
uit deze film franchise. De opzet is ongeveer dezelfde als de 2 voorgaande films, alleen krijgen
we hier meer te maken met de factoren low budget, en dat vertaald zich uiteraard naar de
effecten, meer bepaald hoe de 'slangen' eruit zien en hoe de personages 'de pijp aan
Maarten geven' ! Wie me kent weet dat ik van beiden kan genieten, zowel 'Sand Sharks'
als 'Deep Blue Sea' gaan er even smakelijk in ! (Om even iets te vergelijken) !
De betere effecten of de pulp toestanden .... even smakelijk !!!
De cast met o.a Crystal Allen, David Hasselhoff en John Rhys-Davies is best opvallend
te noemen ! De gore is uiteraard ook aanwezig, zij het op de heerlijke foute manier .

avatar van riefenstahl
In Roemenië geschoten, dan weet je wel wat het budget was.
Ondanks of wellicht wel juist daarom vond ik deze film toch vermakelijk: die ultra neppe slang, de bloedige kills, de mutilaties ''i think my leg is broken'' -zou je denken? (bot steekt uit been)
Toppunt was wel die vent die een ARO (Roemeense jeep) in de fik schoot- zonder hoofd!
Al met al als je in de juiste stemming bent een hilarische film.
Crystal Allen speelt overigens -als enige- gewoon goed.
Hasselhoff deed mee omdat hem een ''betaalde vakantie in Europa'' (weet hij veel) beloofd was; die kreeg hij maar toen 'ie dat shithole zag waar gedraaid werd bedankte hij voor deel 4 (=vervolg op deze film met dezelfde regisseur en locaties).

avatar van xxERWINxx
Vandaag eens weer herbekeken na 5 jaar Ik moet zeggen dat hij wel minder is dan deel 1 en 2, maar deze is nou ook weer niet slecht.
De slang is niet nep, dit deel meer bloed en gore en redelijk spannend en een verrassend eind.
Opvallend dat David Hasselhoff hierin meedoet.
Verder ook wel mooie locaties.

Veel slangenfilms zijn ruk , maar dit slaat alles , deze film kan toch niet meer in 2008 ...