Mega Shark vs. Giant Octopus (2009)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Jack Perez
met Lorenzo Lamas, Deborah Gibson en Sean Lawlor

De kust van Californië is in groot gevaar. De inwoners en bezoekers hebben namelijk niet te maken met één enorm, gewelddadig prehistorisch zeemonster, maar met twee. Een uit de kluiten gewassen haai en een gigantische octopus gaan de strijd met elkaar aan. Wie zal het gevecht overleven?

avatar van sofripa
Pot vol peremoes. Ik moet deze tobber zien. Na deze recensies wil ik 90 minuten van mijn leven vergooien. Op naar Blokker!

La Barca

avatar van Ajax&Filmfreak
La Barca schreef:

avatar van Corcicus
In de stijl van Godzilla vs. King Kong. Bagger tot de duizendste macht!

avatar van MrEd
Gisteren op SciFi. Ik dacht ik heb niks te verliezen. Had ik het mis. 90 Minuten van mijn leven...
Wie maakt dit vandaag de dag nog. Hier zijn toch geen liefhebbers voor.

avatar van Ace Hanlon
Zojuist weer op Syfy. Wat eeen totale onzin. En was het dan nog maar leuke onzin, maar ook dat niet. Dit moet de slechtste film zijn, die ik ooit heb gezien.

avatar van Ace Hanlon
La Barca schreef:
Ik kan niet wachten tot dinocroc vs supergator

Daar heb ik nog niks over gehoord, maar Deborah Gibson doet wel mee in "Mega Python vs. Gatoroid" (2011), misschien is dat iets voor je. Het zal wel even zo'n grote kaskraker zijn als deze Mega shark.

orbit
Wel het allerslechtste wat denkbaar is op filmgebied.. al zal het camp zijn bedoelt.. alhoewel Fight Club..

avatar van Djarune
haha een vriend van mij maakte altijd grappen over de titel van deze film. Ik dacht dat ie niet bestond. Blijkt ie dus wel te bestaan! En dan nog met Lorenzo Lamas ook... Ik ga hem alleen niet kijken.

avatar van hendriks
bar slecht heb alleen maar zitten doorspoelen

avatar van Jake the muss
We hebben inmiddels ook al mega piranha, ik heb bovenstaand genoemde films nog niet gezien, maar als ik het allemaal zo lees, blijven mensen maar bagger maken en maken en maken, zonde.

avatar van Vascago
Jake the muss schreef:

Hoezo zonde? Die lui verdienen er veel geld mee, want er zijn zat mensen die er wel mee kunnen lachen.

avatar van Jake the muss
Vascago schreef:

Daar heb je inderdaad wel een punt, maar breng een film dan op de mark onder genre komedie, niet onder actie/sf, want dan zullen mensen toch iets meer verlangen van de CGI dan bij een humorfilm, dat bedoelde ik ermee te zeggen, maar zoals ik al zei, je heb wel een punt.

Als ik wil lachen met betere effects en acteerprestaties, kijk ik laurel en hardy in het legioen wel in zwart/wit.

avatar van Vascago
Jake the muss schreef:

Als je dit soort titels leest of alleen die poster ziet dan kun je al wel nagaan dat het een film van SyFy of The Asylum betreft. Die lui doen er natuurlijk wel alles aan om het zo spectaculair mogelijk te laten klinken, dus geen comedy maar actie/sf ofzo. Dat er dan nog steeds mensen zijn die een serieuze film verwachten en hem gaan kopen vinden hun natuurlijk alleen maar mooi.

avatar van movie acteurs
Natuurlijk hebben we het hier over een van de meest dramatisch slechtste films ooit. Er valt weinig te beleven maar een potje gieren en brullen kunnen we zeker. The Asylum laat hier hun hillarische productie zien. Dat ze zich soms niet schamen voor hun producten is ook al knap. Een kei grote haai en een kei grote octopus is dit keer hun idee. Op het verhaal moeten we niet letten natuurlijk en de rest van de aspecten uit de film ook niet. Eigenlijk was dit gewoon slecht, maar wel onzinnig entertainment wat best fun is. Maar de film zal zeker niet verder komen dan een 2,0.

avatar van GGG
GGG
Jammer dat je geen lager punt kunt geven. Wat een oet slechte dramatisch film. Nog niet eens de moeite waard voor TV. Zoooo slecht!

dominion
De poster is nog niet eens zo verkeerd.

avatar van Boeikens
Ik heb hem op Blu Ray (4 Euro), maar na wat ik hier lees zal de kijkbeurt wel nog wat uitblijven...

avatar van BlueJudaskiss
Hoe kom je daaraan? Heb 'm alleen op DVD kunnen vinden.

avatar van Boeikens
Een echte flop!

De CGI is dikke prul, acteurs en scenario zeer amateuristisch en dan een haai die een passagiersvliegtuig uit de lucht haalt

Een halfje omdat ik er nog mee kon lachen.

avatar van mrmojorisin123
Deze film verdient toch wel een halve ster. Namelijk dat ze erin geslaagd zijn om dit op imdb te krijgen.

Op naar het tweede deel zullen we maar zeggen, of toch niet

Nee zonder gekheid dit is echt lachwekkend en ook wel diep triest. Je vraagt je af welke dwaas zo'n achterlijk verhaal verzint. Het verbaasde me eigenlijk dat gladjanus Lorenzo Lamas de octopus niet uitschakelde met een motor, hij was trouwens wel soms grappig "wie wilt er haaien laarzen hebben" Ondanks dat dit een draak van een film was geef ik het toch nog net één puntje vanwege Deborah Gibson (als eerbetoon aan haar fotoshoot in de Playboy) en Lorenzo Lamas vanwege zijn humor. Schijnbaar was de film toch een daverend succes (meer dan 10 personen hebben betaald voor deze film) en daarom heeft men ook nog een tweede deel gemaakt.

Een dergelijk film heeft eigenlijk maar 1 positief punt: Het beoordelen ervan is niet bepaald moeilijk. 1/2 voor een belachelijk verhaal, slechte acteurs en een CGI om te janken.

Waardeloos.

Slechte film!!!!!

De effecten zijn slechter dan de jaren 40!!

Het verhaal ruikt naar stront, werkelijk een verhaal waar niks aan was

Acteerwerk, die ouwe keek de hele tijd in de camera

avatar van RuudC
Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd..

avatar van nightbreed
Ik heb het gevoel dat de hoes het hoogtepunt van deze film is.

avatar van boozebelly
Verdomd creatieve titel ook... Deze ga ik vanavond kijken!

Deze film zonden ze zeer kort geleden uit op SyFy. Dat RTL7 hem nu ook uitzendt is best vreemd want het zal ze kijkers gaan kosten.

avatar van TimZor
Het is nu even reclame maar het leukste is nu al het tellen van fouten in deze film ! alleen al het begin in dat onderzeeer ding. Als je de vrouw ziet zie je geen nagelak, en als ze knopjes indrukt heeft ze zwarte nagelak, om maar een van de vele fouten op te noemen

het is bijna nog lachwekkender dan een hot shots of naket gun film hahahahahahahahaha