Mega Shark vs. Giant Octopus (2009)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Jack Perez
met Lorenzo Lamas, Deborah Gibson en Sean Lawlor

De kust van Californië is in groot gevaar. De inwoners en bezoekers hebben namelijk niet te maken met één enorm, gewelddadig prehistorisch zeemonster, maar met twee. Een uit de kluiten gewassen haai en een gigantische octopus gaan de strijd met elkaar aan. Wie zal het gevecht overleven?

avatar van BlueJudaskiss
Leuk, de nieuwe titel van The Asylum!

avatar van Die Hard,Willis
Leuke trailer. Ik blijf die CGI effecten jammer vinden, maar verder ziet het er wel leuk uit.

Reinbo
Een rubberen haai zo groot als de Golden Gate Bridge was inderdaad nog veel leuker geweest.

Reinbo schreef:
Zeker weten! Een trowback naar de 50's zie ik wel zitten.

avatar van Lui
Lui
Komt deze in Nederland op DVD uit? De andere titels van The Asylum zijn volgens mij nooit hier uitgekomen, maar ik wil deze toch wel zien.

avatar van Ceeda7
holy crap, en bang u vliegtuig opgegeten door een haai.

Kom dat es tege...

Lui schreef:
Geen idee, anders komt 'ie wel op Regio 1. Als ik toch nog wat hoor over een NL release zal ik het hier posten.

avatar van Dooz
Geweldig nep, lachertje van een film. Maar toch afgekeken !

Die Hard,Willis schreef:
Is trouwens al uit op regio 1.

Wanneer komt deze in de bioscopen ???
Wel in België te verstaan !!!

avatar van Minotaures
FlyLo schreef:
YouTube - Mega Shark vs Giant Octopus - Plane Attack!?

Wie maakt zo'n films toch

Blijkbaar toekomstige regisseurs.

avatar van namingway24
Een vermoeiende film. Ik moest mezelf dwingen om hem uit te zitten. Acteerprestaties waren waardeloos, special effects ondermaats en de montage chaotisch. Een film die zijn potentieel niet waar heeft kunnen maken.

avatar van Reinoir
haaahahahahaa, die trailer! ik piste bijna in mijn broek van het lachen, hier een high definition trailer voor de gene die benieuwd is..

avatar van Vinokourov
Oef oef oef, dit is niet zo best, maar door de lollige titel wou ik dit stuk onzin toch maar graag zien. Gelukkig veel gelachen om bijvoorbeeld de nu al legendarische scene waarin een haai een vliegend vliegtuig aanvalt . De zwaar overdreven tegenstelling tussen de heldhaftige marine en de milieuliefhebbende oceanologen leidt tot waanzinnig idiote dialogen. En dan last and also least: de special effects! Tsja, ook die falen en vallen door de mand. Hoe dan ook, toch nog twee sterren voor Mega Shark vs. Giant Octopus vanwege het vermaak.

avatar van Zandadder
ongelofelijk dat anno 2009 nog zulke bagger gemaakt wordt

Wat een zooi deze film, ugh, is deze niet in 1990 gemaaakt? GAAP.

avatar van Nicolage Rico
Dat ze dit soort films nog maken...

haha een film met lorenzo lamas, wat verwacht je dan ....

avatar van Kingofthemall
Net de trailer gezien, wat een film! Dit wordt een internethit denk ik

avatar van Mad_Merkje
Deze film blinkt echt uit in fout verhaal, slechte acteurs, crappy special effects en ongeloofwaardige verhaallijnen (als je al over verhaallijnen mag spreken dan). Dit maakt hem dan ook tot een van de betere C-film die ik ken.

Zonder gein, hij is echt slecht, maar voor diegene die hiervan houden is hij goed te doen. ik heb me prima ermee vermaakt.

avatar van oruiz
Dit ziet er heerlijk kut uit. Deze moet ik zien

avatar van Edwin Pindahaai
Dit is nu al klassiek spul.

Die scène is idd wel hilarisch ^^ ik lag plat vant lachen

avatar van Kr!kke

Zonet ook even gezien, damn moet echt een topfilm zijn !

avatar van xangadix
Als ergens voor een eurootje te vinden is, dan pas neem ik hem mee...

avatar van DonOswaldo
Wat een rukfilm.

Het verhaal is natuurlijk belachelijk, maar zelfs belachelijke verhalen kan ik soms wel waarderen met de juiste uitwerking.

Maar nee, special effects en CGI zijn niks waard en de monsters komen nauwelijks in beeld.

Geen spanning, geen schrikmomenten, slechte actie, slechte dialogen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

De film was zo ontzettend saai dat ik in slaap viel. Maar wees gerust: ik heb hem met tegenzin nog de volgende dag afgekeken om een juiste beoordeling te geven..

Typische B-film met typische B-acteurs. Afrader dus!

Heb de film in stukjes gezien omdat ik er echt niet naar kon kijken !! Nadat de shark een vliegtuig uit de wolken plukt heb ik de film uit gedaan, wat een ramp !! Waarschijnlijk een film die je met een vette knipoog en de nodige drank op moet zien, dan is ie wel te pruimen.