Kick-Ass (2010)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Komedie

geregisseerd door Matthew Vaughn
met Aaron Johnson, Chloë Grace Moretz en Nicolas Cage

Dave is een sul op de middelbare school, heeft weinig vrienden, leeft alleen met zijn vader en is een enorme fan van stripboeken. Op een dag besluit hij dat hij een superheld wil worden, net als in één van zijn stripboeken. Probleem is echter dat hij geen superkrachten heeft en gedoemd lijkt om te mislukken. Zijn zelfgemaakte pak en bravoure kunnen daarom niet voorkomen dat hij in zijn eerste confrontaties met echte criminelen een flink pak slaag krijgt. Op zijn pad ontmoet hij echter enkele bijzondere medestanders.

Stoer.

namingway24 schreef:
Dit wordt dè Wanted of Shoot 'em Up van 2010

Lijkt meer de Superbad van 2010..

boomkat
De actie in de trailer ziet er lekker lomp uit. Grover dan ik ben gewend uit hollywoodland.

avatar van Lexcoaster
boomkat schreef:

Zoals hierboven gezegt is de vilm zelfstandig gefinancierd; geen enkele productiemaatschappij wou z'n handen aan dit materiaal branden. Lang leve de 'onafhankelijke' Hollywoodfilms!

Mr_White
namingway24 schreef:
Bril-ján-te trailer. Dit wordt dè Wanted of Shoot 'em Up van 2010. En daar kan zelfs Nicholas Cage (hopelijk) niets aan veranderen...

Aangezien de comic Wanted van dezelfde schrijver is als Kick-Ass (Mark Millar), is die vergelijking niet vergezocht.

Lexcoaster schreef:

Verrek, ik las er overheen. Krijg er alleen maar meer zin in

guy
Wat een bizar stoere trailer, kijk hier enorm naar uit.

Kort interview met de grote villain, Mark Strong. Met hem als bad guy en McLovin als één van de superhelden moét het wel goed worden.

guy schreef:
Wat een bizar stoere trailer, kijk hier enorm naar uit.

En het mooie is ook dat Strong McLovin's vader speelt, grappige combinatie was dat zeg .

avatar van the new guy
Lijkt me extreem heftig. Begrijp de 2 stemmen alleen niet. Waar hebben jullie 'm gezien.

In Pathe de Munt in Amsterdam.

avatar van Artemis
Mazzelaars ik wil ook

avatar van namingway24
Lijkt meer de Superbad van 2010..

Ook een comicliefhebber?

Ik vond Wanted geweldig, maar ik had graag Vaughn's versie gezien. Als de film dichter bij de comic was gebleven was het één van de beste (alternatieve) superheldenfilms ooit geweest (zeker beter dan Watchmen), in plaats van een pure actiefilm.

Artemis schreef:
Mazzelaars ik wil ook

Nog maar 4,5 maanden

avatar van Leland Palmer
Nieuwe theatrical trailer. Wederom heerlijk. Damn, wat kijk ik hier naar uit!

avatar van Lexcoaster
Dit wordt dé film van 2010 voor mij.

avatar van Revolt
Inderdaad weer een fantastische trailer, dit wordt wel een geweldig filmpje denk! 3 maandjes wachten maar..

avatar van nagasy
Net ook de trailer mogen aanschouwen. Dit wordt inderdaad een must-see!

avatar van EspenSGX
Te kicke!!!

avatar van Leland Palmer
Geweldige nieuwe poster geplaatst.

boomkat
Leuk ding ja, maar dat gele roept wel meteen Watchmen associaties op.

AchmedATM
Weer een nieuwe trailer, en wederom Kick-Ass!

avatar van Nicolage Rico
Het begin van dat 2e filmpje is wel erg voorspelbaar.

boomkat
Zijn die er al niet genoeg gepost, denk je? Kom op mensen.

avatar van eppo349
Waar naar toe?

avatar van Wilderness
Dit gaat echt geweldig worden

avatar van SITH_LORD
Zal wel iets Spy kids-achtigs worden

avatar van Iron Maiden
die heeft duidelijk de trailer nog niet gezien.

avatar van SITH_LORD
Zeker wel, ik zei ook "spy kids-achtig".
Verkleed partij met kinderen en een ouder die het kwaad gaan bestrijden

avatar van Iron Maiden
en heel veel bloed, dit word geen 6-rating.

avatar van SITH_LORD
Dat vele bloed kon ik niet uit de trailer halen (behalve een bloedlip en een blauw oog), maar ben benieuwd

P.s bericht is gewijzigd!