Three to Tango (1999)

Australië / Verenigde Staten
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Damon Santostefano
met Matthew Perry, Neve Campbell en Dylan McDermott

Charles, een rijke zakenman vraagt Oscar, van wie hij denkt dat hij homo is, om op zijn minnares te passen. Ook de minnares denkt dat hij homo is, maar hij valt echter als een blok voor haar. Er ontstaat een rare driehoeksverhouding.

kArIzMa_TuRk
goeie 'friends' acteur in zo'n film is echt lachen.
heb me wel kunnen vermaken. * * *

avatar van Norma
Perry doet het leuk in deze film maar had net zo goed weer Chandler kunnen heten. Campbell vond ik enorm irritant, alleen dat lachje al, bah. Jammer ook van de flauwe grappen, hadden die er niet in gezeten dan was het misschien een nog niet eens zo heel erg vervelende comedie geweest.

Merel_*
Heb 'm al 3x gezien Hij blijft lachen!

avatar van hel1
ik vond dit echt een tegenvaller, met matthew perry verwachtte ik meer. niet een film die ik opnieuw wil kijken, hij boeide mij gewoon niet. 1,0

Ik vind het een super film, heel aangenaam om te zien. Zeer grappig. En zeker ook enkele sterke acteerpresaties oa Matthew Perry

avatar van Ché Cliché
Ik vind dit wel een leuke film. Ik hou normaal niet zo van Romantische Komedies maar deze kan ik wel waarderen. Goed geacteerd, leuk verhaal.

Deze prent vond ik grappig, mooi en vertederend. Eigenlijk is elke film met een homo in best grappig (met als hoogtepunt LA CAGE AUX FOLLES ).

avatar van Koos
Wat is dat nu voor kansloze comment, "elke film met een homo erin is best grappig"? Beetje jammer!

Hoe dan ook, ik ben nog in dubio of ik de film ga kijken !

vreselijke acteurs, vreselijk geschmier, vreselijke film

avatar van Elementofone
Koos schreef:

Hoe dan ook, ik ben nog in dubio of ik de film ga kijken !

hij snapt het niet, hij is namelijk geen homo

avatar van ILDIB
Ze hadden veel meer uit de film kunnen halen lijkt me zo, dr zijn goeie passages maar zeker zo veel hemeltergende.. Makers hadden moeten kiezen voor wat ze nu precies wilden, humor, emotie of simpelweg satire.. Nou is het geen van allen. Campbell is gelukkig niet zo fluisterend als normaal in zon flm en dat doet haar goed.

avatar van anne J
Een film met matthew is altijd lachen 3.5*

avatar van notorious_kim
zeer mooie film met excellente cast

avatar van Denveen
Matige film die nergens echt boeiend wordt, maar onderhoudend blijft door de hoofdrolspelers Perry en Campbell, die twee mooie karakters neerzetten. Het verhaal is erg cliche, oppervlakkig en voorspelbaar, maar niet echt storend. 2*

avatar van jumpstylemovie
Matthew Perry vind ik sowieso een slechte acteur met overdreven trekjes, dat gold hier ook bij vlagen voor Neve.

avatar van VierkanteOogjes
Gisteren na een jaartje of 9 maar weer eens gezien en hij viel mee! Paar keer echt gelachen en vooral leuk om te zien dat Matthew Perry gewoon lak heeft aan het feit dat hij "homo van het jaar is" en dan ook nog eens overal op de voorpagina staat.

avatar van kanjertje
Aangename RomKom
Goed gelachen zonder diep te hoeven nadenken.

super leuke film, al vele malen gekeken en iedere keer weer fantastische humor. echt een aanrader (voor mensen met humor)

Dick2008
Perry en Campbell doen wel hun best in deze film maar had veel meer in kunnen zitten. Leuke korte gedeelten, maar ook vrij lange saaie gedeelten. Nogal oppervlakkig wat de romantiek betreft. 3.0.

avatar van Elineloves
Na de herziening van een tijdje geleden toch besloten om de film met een half puntje te verlagen. Heb de dvd gekregen van een vriendin, die was grote schoonmaak aan het houden.. en ik als 'Chandler'-fan wou deze film graag weer eens zien. Laatste keer was toch al dik 5/6 jaar geleden. Toch viel het een beetje tegen, de charme die de film vroeger had is een stuk minder. Het ging allemaal net iets trager dan ik me herinnerde, en het was ook net wat minder grappig.
Al met al toch nog 3*

Dick2008
Aardige vriendin heb jij.

avatar van Elineloves
Ze mogen wel eens het terug doen na het lenen van al mijn DVD's! Tsja.. de meeste van mijn vriendinnen wonen op kamers of nog thuis.. dus die willen dan geen huge DVD collectie.. en aangezien ik toch al een halve videotheek ben... Dumpen bij Eline, komtumaar. =)

avatar van 606
Ja soms grappig, maar verders niet interessant.
Goed geacteerd.

2,5 ster

avatar van Nicholas
Heeft iedereen zo´n hekel aan Neve Campbell? Prachtige smile, leuk koppie.

avatar van Spetie
Three to Tango is een matige romantische komedie, met af en toe een aardige grap, maar echt heel leuk wil het allemaal toch niet worden.

Daarnaast is het allemaal erg voorspelbaar. Matthew Perry doet zijn rol van Chandler uit Friends nog eens even dunnetjes over. Neve Campbell heeft ook wel eens beter gespeeld en is hier vaker niet, dan wel leuk. Voor de rest is er weinig wat het vermelden waard is.

In de kern een middelmatige romantische komedie; wellicht omdat ie geen pretenties heeft komt ie uiterst vrolijk, beminnelijk en luchtig over. Natuurlijk bewandelt de film het voorspelbare pad en het einde is wat tam. Een pluspunt vind ik dat de homoseksuele personages met evenveel respect behandeld worden als de hetero's. Matthew Perry tenslotte krijgt alle kans zijn komische talent te laten zien.

avatar van Ted Kerkjes
Een niet zo geslaagde klucht. Perry doet weer eens zijn Chandleract (die ik in de sitcom Friends zeker kan waarderen, maar in deze film niet origineel en geslaagd vond) en Cambell vond ik gewoon slecht acteren. De enige die ik echt humoristisch vond, was Oliver Platt.

In het begin, zeg maar: het eerste kwartier, vond ik de film erg humoristisch en origineel, maar daarna, toen mij duidelijk werd dat het verhaal inging op de vermeende homoseksualiteit van Novak, werd het mij te flauw. Heel af en toe nog een geslaagde grap, maar over het algemeen gemakkelijke en onoriginele grappen omtrent homoseksualteit en kluchtige situaties. En nogmaals: het slechte acteerwerk van Cambell.

Van mij had de film die wending niet hoeven te nemen.

avatar van IH88
“You've made your big gay bed and now you must slumber gaily in it!”

Dertien in een dozijn romcom. De acteurs maken er nog wat van, maar ook zij kunnen niet verbloemen dat het script echt te voorspelbaar en clichématig in elkaar steekt. Perry doet zijn Chandler rol dunnetjes over, en Neve Campbell vind ik altijd wel een sterke actrice. Als verliefde tortelduifjes zijn ze niet echt geloofwaardig, maar aan het eind van de film gun je ze wel een feel good einde. En dan doe je als film ook wel wat goed. De bijrol van Oliver Platt is nog het leukste aan de hele film. Met de jazzy soundtrack als goede tweede.