Terminator Salvation (2009)

Verenigde Staten / Duitsland / Verenigd Koninkrijk / Italië
Sciencefiction / Actie
115 minuten / 118 minuten (director's cut)

geregisseerd door McG
met Christian Bale, Sam Worthington en Anton Yelchin

De film speelt zich af in post-apocalyptisch 2018. John Connor heeft als lot het leiden van de opstand tegen Skynet en haar leger van Terminators. De toekomst die hij voorzag wordt veranderd door de komst van Marcus Wright, een vreemdeling wiens laatste herinnering is dat hij in een cel op de executie van zijn doodstraf zat te wachten. Connor moet bepalen of Marcus gezonden is vanuit de toekomst, of gered is vanuit het verleden. Samen trekken ze ten strijde tegen Skynet.

avatar van sinterklaas
Scharzwenegger mag weer eens hard gaan trainen voor deel 4.

avatar van Edie
Deel 3 was al onnodig en overbodig. 4 Hoeft van mij écht niet.

Die Jonathan is zowieso een slechte regisseur, een terminator zonder James Cameron is gedoemt te floppen.

avatar van sinterklaas
T3 was zo slecht nog niet.

Edward Furlong staat gecast bij imdb als John Connor in T4, maar dan wel 'rumored'

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Dat zal te maken hebben met zijn gesteldheid. Ik meen me te herinneren dat Furlong de rol in deel 3 misliep vanwege zijn voorliefde voor wit poeder. Maar hij is inmiddels papa. Dus wellicht wat rustiger geworden.

avatar van timburton
kArIzMa_TuRk schreef:
er komt inderdaad een 'Terminator 4' maar zonder 'Arnold'

Jippie! Zonder Arnold! Het enige nadeel van de Terminators was gewoon simpelweg dat die zak meedeed...

lowhusky
Schwarzenegger MOET meedoen, hij heeft contract getekend.

en als Arnold niet mee zou doen, dan was deel 4 een flop geworden, aangezien de vorige 3 delen wel een Schwarzenegger bevatte.

Remi
Maar deel 3 vond ik ook een flop, en dat was ook met Arnold Schwarzenegger... Ik denk dat als ze er geen flop van willen maken, het gewoon bij deel 3 laten.

lowhusky
deel 4 is al gepland, man...en de reeks met zo'n flop als deel 3 afsluiten lijkt me ook niet fris. Deel 4 komt gewoon in 2009 uit, klaar. Met schwarzenegger of in ieder geval zijn tweelingbroer

Remi
Dat ze deel 4 gaan maken, moeten ze helemaal zelf weten, maar ik vind 't zonde. Er worden zoveel films uitgemolken, dat 't gewoon niet leuk meer is... Dat vind ik erg jammer.

lowhusky schreef:

als hij n tweelingbroer had, zou die ook te oud zijn

avatar van tukkerstein
Deel 3 was geen flop, hij bracht 450 miljoen dollar op. En ik vond hem erg goed, beter dan het eerste deel, minder dan het tweede.

In een vierde deel heb ik weinig vertrouwen, maar ik zal hem wel gaan kijken, en dat is waar de filmstudio op hoopt.

avatar van A.L.I.E.N
heb overlaatst gehoord dat schwarzenegger niet in deze film zal verschijnen.en er komen(zoals bij spider-men)nog enkele
vervolgen.

avatar van FixX
er moest nog wel een vervolg komen
je kan niet zomaar z,n einde in T3 maken en dan geen vervolg maken
en of arnold nou wel of niet meedoet dat maakt niet uit

Alles kan. Maar ik vermoed dat men nog wel een keer geld wil verdienen.

avatar van A.L.I.E.N
ik vind het flauw dat arnold niet mee doet! maar een goede vervanger zou wel brad pitt zijn.vind ik

avatar van Materny
A.L.I.E.N schreef:

avatar van Quentin
Nieuwe Terminator-trilogie in de maak

De vierde Terminator-film is het begin van een nieuwe trilogie. Dat meldde het Amerikaanse entertainmentblad Variety woensdag. Terminator 4, die als ondertitel Salvation heeft, moet in 2009 in de bioscoop te zien zijn.

De nieuwe trilogie laat zien hoe in de toekomst de oorlog tussen de mensen en de machines wordt uitgevochten. Acteur Arnold Schwarzenegger, die het titelpersonage speelde in de eerste drie films, zal geen hoofdrol vertolken in de vierde Terminator. Hij treedt mogelijk wel op in een bijrol, al hangt dit af van zijn verplichtingen als gouverneur van Californië.

Wie de hoofdrol wel gaat vertolken en wie de regisseur wordt, is nog niet bekend. Behalve drie nieuwe films komt er ook een serie rond Sarah Connor, de vrouwelijke heldin uit de eerste twee Terminator-films. Deze Sarah Connor Chronicles moeten volgend jaar op televisie te zien zijn.

avatar van jumpstylemovie
Zal me echt erg verheugen op dit deel .
terminator rulez hard. hij is echt goed.
deel 2 was denk nog best.

A.L.I.E.N schreef:

sorry,dat van die brad pitt neem ik terug.

Bij Terminator 3: Rise of the Machines (2003):

deel 4 : john conner zal t zelfde zijn.
het word ook niet echt een deel 4 , meer een nieuwe start van een zelfde titel. schwarzenegger zal hier een kleine bijrol spelen.

Bron?

het internet

avatar van thunderball
Ja, maar WAAR heb je het gelezen op het internet??? Welke bron, site??

thunderball schreef:
Ja, maar WAAR heb je het gelezen op het internet??? Welke bron, site??

allemaal verschillende die mij tot deze conclusies hebben weten te trekken.

jumpstylemovie schreef:

allemaal verschillende die mij tot deze conclusies hebben weten te trekken.

allemaal roddels.
er is nog niets vrijgegeven.

finalman schreef:

allemaal roddels.
er is nog niets vrijgegeven.

nouhou vind ik niet leuk hoor

Kom dan eens aan met fatsoenlijke nieuwsberichten, in plaats van dat vage gedoe, waar "jij conclusie's uit trekt".

jumpstylemovie schreef:

nouhou vind ik niet leuk hoor

daar moet je mee leren leven hé
Ik geloof alleen wat er op Imdb staat, en op dit moment staat er niet veel info over terminator 4.
Check Terminator Salvation