Falling Up (2009)

Alternatieve titel: The Golden Door

Komedie / Drama

geregisseerd door David M. Rosenthal
met Joseph Cross, Sarah Roemer en Snoop Dogg

Henry (Joseph Cross) is een student verpleegkunde die wordt gedwongen te stoppen met zijn studie wegens familieredenen. Hij wordt portier in een luxe appartementencomplex in New York. Hier wordt hij verliefd op de knappe Scarlette Dowling (Sarah Roemer).

avatar van kArIzMa_Movie
Hier kijk ik wel naar uit! De ster van Disturbia samen in een film met Snoopy.

avatar van Chuck Taylor
haha opzich wel benieuwd naar Snoop's rol, maar waarschijnlijk zal dit niet zo'n goede zijn

avatar van rotem
Na 10 minuten in slaap gevallen. Bad shit !

Heel voorspelbaar verhaal. Arme jongen en rijk meisje. Twee werelden. Niet of wel een relatie? Uiteraard een happy ending. Snoop Dog heeft een minimale bijrol.

Geen aanrader

avatar van Jeremiah1989
het was wel ok......

enige lichte puntje... Sarah Roemer..

Met veel plezier heb ik deze film gekeken.

Een komedie kun je deze film niet echt noemen, al zitten er wel wat kleine humoristische momenten in.
De film heeft een goede opbouw van begin tot eind.

Je ziet hoe een jongen verliefd wordt op een prachtige meid die woont in het luxe appartementencomplex waar hij werkt.
Dit sleept zijn voor- en zijn nadelen mee, wat enigszins wat verwarring oplevert.

Mooi acteer werk en dit geeft een zeer leuke sfeer.
Ook Snoop Dogg speelt zijn bijrol goed !

3,5 ster.