Zombie Strippers! (2008)

Horror / Komedie

geregisseerd door Jay Lee
met Roxy Saint, Jenna Jameson en Robert Englund

Als een geheim experiment van de overheid per ongeluk uit de hand loopt, wordt een dodelijk virus losgelaten en komt terecht in een stripclub in Sartre, Nebraska. Het virus zorgt ervoor dat een aantal sexy strippers in de stripclub in levende doden veranderen. De bezoekers die de stripclub vervolgens bezoeken en oog in oog komen te staan met deze zombie strippers, krijgen een behoorlijk wilde nacht te verduren.

Elineloves schreef:

Vanaf de eerste minuut zat ik al met een big smile op mijn gezicht. Waarschijnlijk vooral omdat ik er zo naar uit had gekeken om deze film te zien. Natuurlijk omdat ik hou van mooie, schaars geklede vrouwen

Leuk verhaal weer, ben zeer benieuwd. Is deze ergens goedkoop te krijgen?

avatar van Elineloves
€ 7,99 op bol.com, en vanaf € 5 tweedehands daar.

avatar van Vascago
Elineloves schreef:
€ 7,99 op bol.com, en vanaf € 5 tweedehands daar.

Bij de boekenvoordeel in Hengelo ligt ie voor 1.99 euro.

avatar van Elineloves
Oh, dat is dan een betere deal ja.

avatar van Boogeyman
Weet niet of ik voor deze Zombie Strippers de 200 euro aan vliegticket, en de 3/4 uur reistijd over heb. Bestel hem wel Toch geen gek idee als je in die buurt woont inderdaad.

avatar van Vascago
Zijn er in andere steden geen boekenvoordeel winkels dan? Ze hebben wel vaker van dat soort acties. Nu ligt Eden Lake er bv ook voor 2 euro.
Lol, had niet gezien dat je in Aberdeen woont. Das idd wat overdreven

avatar van Elineloves
In Maastricht hebben we er ook een, maar meestal zijn die actie-aanbiedingen allemaal al weg na 1 dag.

avatar van Boogeyman
Ben even naar de hmv gerend, ze hadden hem daar ook voor 5 pond. Zal hem vanavond eens opzetten. Hopelijk is dit net zo smakelijk als Bitch Slap en Piranha.

Ontzettend slecht, al is dat deels de 'bedoeling.' Toch jammer want voor mij doet dat hem niet: gewoon niet vermakelijk/boeiend.

Toch 1* voor de mooie vrouwen.

mares94
wat een drama film.
er komen wel tieten in voor, maar het verhaal is gewoon zo slecht dat ik er wel 50 bier voor in ruil wou

avatar van jeroentjuhhhhh
mares94 schreef:
maar het verhaal is gewoon zo slechtwou

WOW, het verhaal in Zombie Strippers (!!!!), is slecht?! Wie had dat kunnen voorzien ....

avatar van Metalfist
They'll dance for a fee, but devour you for free

Zaterdagavond is meestal de avond waarop ik bij een kameraad thuis een horrorfilm zie. Vaak zijn het films die hij op zijn decoder heeft staan maar geregeld nemen we ook eens iets van de eigen collectie mee en gisteren viel mijn oog op deze Zombie Strippers. Ooit eens gekocht in de 3 voor 25 euro actie in de FRS en toen viel de film eigenlijk erg goed mee. Nu schoot het door mijn hoofd dat dit een perfecte film is voor dit soort avondjes dus verhuisde de film mee. Eenmaal daar aangekomen werd hij meteen opgezet maar ik moet zeggen, in mijn herinnering was het beter.

Het begint nochtans wel allemaal erg leuk. De commentaar naar Bush toe is hilarisch en het special ops team is geweldig om naar te kijken. Zombie Strippers kent ook een erg sterk basisidee en weet dit geruime tijd vast te houden maar op den duur begint het toch allemaal serieus te vervelen. Het is jammer dat het special ops team eigenlijk al zo snel de baan moet ruimen voor de strippers. Ik had daar gerust nog wel wat meer van willen zien doordat dat gewoon een bende hilarische droogkloten waren. Maar gelukkig ging het daarna niet meteen bergaf maar bleef de film zijn beginniveau toch nog een tijd houden. De conversaties tussen de strippers zijn lekker droog en soms zo absurd dat het leuk wordt maar eens heel de groep praktisch is veranderd in zombies, verdwijnt het leuke gedeelte wel. De scènes waarin je gedurende lange tijd naar 'sexy' zombies zit te kijken duurden voor mij veel te lang en is het maar goed dat er af en toe een kleine opflakkering kwam, de scène waar Jameson biljartballen zit af te schieten is geniaal. Jay Lee weet dus een groot aantal vermakelijke scènes op ons af te schieten maar over het algemeen wordt het allemaal op den duur nogal saai gebracht en is de camp er al snel vanaf. De verwijzing naar The Warriors was trouwens fantastisch.

Al ligt dat niet aan de cast want die is uitstekend. Robert Englund staat bij mij ten boek als het meest legendarische horror-icoon maar voor de rest heb ik er eigenlijk nog niet zo bijzonder veel mee gezien. Oké, hier en daar is een horror film zoals dit maar daar viel hij meestal wel wat tegen. Gelukkig is dat hier niet het geval en is hij hilarisch als baas van de stripclub. Neen, Englund weet een erg vermakelijke rol voor te schotelen en hij blijkt hier echt serieus in zijn element te zitten. Ik heb wel nooit echt veel aan Jenna Jameson gevonden, niet echt mijn type vrouw, maar hier doet ze het niet slecht. Het is alleen jammer dat zij degene is die zo snel in een zombie verandert want vanaf dan is er eigenlijk niet meer veel aan haar personage aan. De film zakte trouwens in het algemeen wel in wanneer er meer en meer zombies kwamen. Roxy Saint is als Lilith vrij vervelend en is de lelijkste stripper die ik ooit heb gezien maar ik heb sowieso al een degout van Gothics dus dat kan daar ook wel mee hebben te maken. De rest van het stripclubje is dan wel weer erg vermakelijk. Ik zei het daarjuist al, jammer dat we niet meer van het special ops team hebben gezien want die waren stukken grappiger dan de meeste bijrollen in de film, met uitzondering van Englund en de stripster die het allemaal voor haar Nana deed. Een aantal geweldige koppen bijeen en wat lekkere tongue-in-cheek humor dat ik altijd wel kan waarderen.

Leuk voor eens gezien te hebben maar ik vond hem de eerste keer precies toch een stuk beter. Ik ben nog aan het twijfelen tussen 2* of 2.5* maar ik zal het maar bij een nipte voldoende houden. Dat ben ik wel verplicht aan Englund, de strippers en de militairen.

Rancid schreef:

Grootste minpunt: die verschrikkelijk lelijke neppe siliconentieten, die je tegenwoordig overal ziet.

Het is tegenwoordig ook mijn grootste horror. Zet je een griezelfilm op, dan moet dat verplichte bloot erin om je interesse in de film te blijven houden. Oke, best. Maar waarom dan altijd dat soort te hard opgeblazen balonnen?
Ergste wat ik zag was bij Bruno waarin die hoer net bij de cosmetische chirurgie is weggelopen met dusdanig gespannen strakke huid alsof de hechtingen elk moment kunnen losschieten. Mijn punt: weg met al die griezelingrepen, gratverdamme!!

Word_Play schreef:
Night of the Giving Head?

Die is echt goed! Zelf verzonnen?? Ik durf te wedden dat die script writers allerlei gevatte woordspelingen proberen te bedenken en hier nooit zijn opgekomen. Ze zouden er echt een film mee willen maken.

avatar van PEN15
Over deze "zombiefilm". Ik ben afgehaakt bij het fragment waarin de "strippers" tegen elkaar gaan krijsen. Ik kon het echt allemaal niet meer aanzien en dat was het moment waar mijn broek echt van afzakte.

avatar van Storkie
Ik mag geen volledige beoordeling geven aangezien ik halverwege -uit verveling- in slaap ben gevallen.

Het acteerwerk was matig en ook is het matig gefilmd.

avatar van Stutger
Doet precies waar het voor bedoeld is; schaars geklede, dansende dames laten zien en een hele berg gore.

En ja, het acteerwerk is slecht. Wat verwacht je van een bende uitgerangeerde pornosterren én slasherhelden!

Een dikke 3,5 ster. Omdat ie zo slecht is. Want zo hoort het bij dit soort films.

Stutger schreef:

100% mee eens! Heerlijk 'slechte film' die me tegen het einde aan, erg deed denken aan Braindead. Lekkere goedkope gore.

avatar van Huggy Bear
De film was te zien op de Duitse televisie ( PRO7 ).
Had er niet veel van verwacht ,de titel alleen al doet weinig kwalitatiefs vermoeden.
Maar zo nu en dan ,heb ik ook wel eens zin in een B - movie ,dan kan men nog 's lachen
Al na de eerste minuten besefte ik dat men deze film niet serieus kon nemen ,de producent van de film doet dit geloof ik ook niet. Heb bij momenten behoorlijk moeten lachen ,bijvoorbeeld als één van de stripsters biljartballen in haar ehum ehum doet ( wordt niet expliciet in beeld gebracht ha ha ha . . . ) en dan haar onderlichaam gebruikt om deze quasi als kanon af te vuren op een concurrente
Waar halen ze het hi hi hi . . .
De film kijkt gemakkelijk weg ,maar is mijn inziens het bekijken nauwelijks waard.
Alhoewel er grappige fragmenten in zijn ,het verhaal trekt natuurlijk op niets ,maar dat kan men bij deze film ook niet verwachten.

avatar van joolstein
Ik doe ook mee 3*** omdat het zo slecht is de 100% mee eens! Heerlijk 'slechte film' Lekkere goedkope gore[quote]Ow-Mega schreef:

avatar van TornadoEF5
Ook dit is een typische: "zo een slechte film dat hij goed is"-film. Hou je van dit type films kijken, anders gewoon links laten liggen.

avatar van lars-pixar
Helaas....
Ondanks de eerste goeie vijf minuten eindigde het eerste uur van Zombie Strippers met (veel) grote borsten en doet daarmee de titel waar te maken, maar dat gaat helaas ten kosten van de kijker...
Uiteindelijk stapelt het zich allemaal op tot een puinhoop waar harde muziek, geschreeuw en grote borsten zich passeren, helaas raakte ik hier niet opgewonden van en kwam het ook niet vermakelijk over.
Maar..... gelukkig weet de film zich na een zwaar vermoeiend uur om te schakelen naar het echte werk, zombies, actie en gore!
En daar heeft regisseur Jay Lee zich goed aangedaan, want het laatste halfuur kwam voor mij vermakelijk over en maakte het allemaal weer een beetje goed!
Graag zou ik willen toelichten dat ik Robert Englund wel geweldig vond in deze film!

avatar van jordandejong
Schandalig ondergewaardeerde horror komedie, die wel héél erg aanvoelt als een Troma-werkje. Dat wil zeggen: een waanzinnig verhaal, bizarre humor, overacting en gore...

Zombie Strippers heeft het wat dat betreft allemaal. Een waanzinnig verhaal waarin strippers één voor één veranderen in zombies die hun klanten vermaken (en verslinden), bizarre humor die er voor zorgt dat je de hele film met een glimlach bekijkt (de scene waarin een stripper een andere stripper bekogelt door biljartballen met haar vagina af te schieten is gold), een cast die zich geen seconde serieus neemt (vooral de Mexicaanse congierge was geweldig) en ook behoorlijk wat gore. Die gore wisselt van hilarisch neppe CGI tot best wel aardige praktische effecten.

Zombie Strippers richt zich op publiek dat vermaakt wil worden. Voor een award winning plot, oscar waardige acteerprestaties en subtiliteit kijk je maar een andere film. Voor liefhebbers van de Troma-werkjes bijvoorbeeld zal Zombie Strippers toch weinig fout kunnen doen. Dikke 3,5*

avatar van blurp194
Zombies en strippers.

Daar verwacht ik dan een heleboel gore van, en daar stelt de film zeker niet in teleur. Verder eigenlijk ook niet echt, het is een redelijk geslaagde poging om een cultfilmpje af te leveren. Ondanks dat de acteurs en actrices het niet bepaald van (acteer-)talent moeten hebben, dat er kennelijk niet een heel groot budget beschikbaar was. Niet heel hoogdravend misschien, als je alles bij elkaar veegt, maar wel grappig.

avatar van Mac Hammer Fan
Alleen al de titel weerhoudt mij van die film te gaan zien. Geef mij maar een goede ouderwetse klassieke en bloedernstige horror.

De film is zo slecht gemaakt dat hij alleen daardoor leuk is om te bekijken.
Weliswaar, goed voor één keer.

lars-pixar schreef:
Helaas....

Ah bedankt, ik wilde het onding al halverwege weg te gooien, maar nu ga ik dus toch nog naar het laatste uur kijken

avatar van lars-pixar
reporterxyz schreef:

Ik ben benieuwd of jij je er nog mee vermaakt hebt, laat maar weten wat je er van vond!

lars-pixar schreef:

Euh nee, niet echt.
Maar er waren idd wel veel borsten.
Een hoop vlees in de uitverkoop !! ?