Atomic Dog (1998)

Thriller / Actie

geregisseerd door Brian Trenchard-Smith
met Daniel Hugh Kelly, Cindy Pickett en Isabella Hofmann

Bij een lek in een kernreactor wordt een dakloze hond blootgesteld aan radioactieve straling, waarna hij zeer agressief wordt en in het wilde weg mensen gaat aanvallen. Als het beest een klein stadje bedreigt, probeert een tienerjongen een band met hem op te bouwen om zowel de hond als het stadje te redden.

Dit zijn dus die oscar-winnende scriptschrijvers.

Hahaha, geweldige filmposter. Dit moet wel een topper zijn

Dit zijn dus die oscar-winnende scriptschrijvers.

Welke?

Mik
Ok, ik weet dat de film nog niet is afgelopen, maar de kant die het nu uitgaat. Man, .. stoegh, hier kan echt niks meer uit voortkomen. Ik bedoel.. dit is het minste van het minste!!!

avatar van tovenaar
oef, tja, dit is gewoon niets he...

slap eh... alles.

Stoegh.

Wat een onzin ook dat ze op het einde allemaal van die Atomic Dog gaan houden enzo!!! Man, het was een killer!

En kan iemand mij helpen, die hond in het begin he die doodging...

Waarom bloeide die daar nou zo?!??!? twee suggesties:
1. het kwam omdat die Atomic Dog haar zo heeft gepakt dat ze er van moest bloeden (denk aan het mallrats-dialoog, over superman en zijn supersperma)
2. het kwam omdat ze moest bevallen van 2 andere Atomic Dog's, die trouwens bij hun geboorte al groot waren en al super haar hadden enzo!! (kan pijnlijk zijn misschien bij een bevalling?)

avatar van tovenaar
Mik, volgens mij zijn wij de enige die deze geweldige film gezien hebben!

Mik
heheh.. inderdaad Tovenaar, wat hebben ze gemist zeg.. ongelooflijk, zijn dit nou filmliefhebbers?

tovenaar schreef:

En kan iemand mij helpen, die hond in het begin he die doodging...

Waarom bloeide die daar nou zo?!??!? twee suggesties:

Volgens mij had die atomic dog een lul met stekels o.i.d (SERIEUS)

avatar van psycholamp
Soort Lassie, maar dan niet eng. O, trouwens Lassie was ook al niet eng. Vermakelijk filmpje.