White Fang 2: Myth of the White Wolf (1994)

Alternatieve titel: White Fang 2

Avontuur / Familie

geregisseerd door Ken Olin
met Scott Bairstow, Charmaine Craig en Al Harrington

Jack gaat op reis en vraagt aan zijn beste vriend Henry om op zijn wolfhond White Fang te passen. Op een van hun wandelingen ontdekken Henry en White Fang dat het grondgebied van een nabijgelegen indianenstam wordt bedreigd door roekeloze goudzoekers. Samen proberen ze er alles aan te doen om de indianen te helpen en hun grond te redden.

avatar van Purmerend
Redelijk vervolg aan het aantal stemmen te zien?

avatar van Jessica.
Ja, redelijk. Ik vind de eerste alleen echt veel beter. Maar dit is een leuk filmpje hoor. Alleen ik vond Jack gewoon een leuker personage dan Henry.

mooie film, zeker voor de zondagmiddag. Kijkt heerlijk weg, een echte aanrader om gezellig met je familie te kijken. vind hem wel iets onder gewardeerd daarom probeer ik hem wat omhoog te krikken. deze film verdient gewoon meer.

Een goed vervolg op deel 1... oke Jack is er dan niet, maar vind dat henry het ook goed deed.

avatar van mcdaktari
DD07 schreef:

voor jou is elke film 5 sterren

avatar van mcdaktari
mooie natuur ok, maar de film zelf komt bij lange na niet aan het niveau van het eerste deel. ik vond het allemaal net iets te kinderachtig, tegen het flauwe aan. Nee, ik vind het een overbodig vervolg wat nooit gemaakt had moeten worden. 2 sterren en dat is puur voor de mooie opnames

Het is natuurlijk idioot om een film 5 sterren te geven om hem op te krikken, je beoordeeld te film naar de kwaliteit en niet omdat de anderen de film te laag beoordelen

avatar van missy85
Een leuke film. Weet iemand waar je de dvd hiervan kan bestellen?

avatar van missl
Flauw vervolg op een avonturen kinderfilm. Alles in deze film is het net niet, de personages zijn flauw en het verhaal ook. Nog steeds wel mooie beelden van de natuur, ook in deze film.

avatar van Scorpio11
Een stuk minder dan deel 1.

Inderdaad een flauw vervolg en als er dan ook nog een andere hoofdrolspeler de hoofdrol speelt zit je al gauw met de gebakken peren. Het verhaal stelt weinig voor en hetzelfde geldt voor de preutse cliché romance tussen Scott Bairstow en Charmaine Craig. De beelden van de natuur en omgeving zijn wel weer fraai maar dat is dan ook het enige pluspunt aan deze film.

avatar van alexspyforever
Het jammere is natuurlijk dat je hier met een ander hoofdpersonage zit. Enkel White Fang en de goudmijn zorgen nog voor enige continuïteit met zijn voorganger. White Fang is hier ook veroordeeld tot een 2derangsrol, het draait eigenlijk helemaal rond de figuur van Henry. Het verhaal is leuk, voor indianen heb ik een zwak, maar het niveau van het origineel wordt nooit gehaald.