Mr. Nanny (1993)

geregisseerd door Michael Gottlieb
met Arthur Anoai, Hulk Hogan en Brutus Beefcake

Hoewel hij niet echt van kinderen houdt, neemt de worstelaar Sean Armstrong een job als babysitter aan om zijn manager uit het financiële slop te helpen. Hij is verantwoordelijk voor twee rotverwende kinderen, Alex en Kate. Sinds de dood van hun moeder zijn die door hun vader, de hardwerkende en briljante uitvinder Alex, met talrijke oppassers en de kokkin Corine opgezadeld. Ze hebben er hun hobby van gemaakt om hun oppassers zo snel mogelijk het huis uit te pesten en Sean wordt hun nieuwe doelwit. Sean is in de ring bijna niet te kloppen, maar hij heeft een hart van koekebrood. Hij ontdekt dat de berucht gangster Tommy Thanatos het gemunt heeft op een uitvinding van Alex. Het toeval wil dat Sean ooit eens het onderspit heeft moeten delven tegen Thanatos...

avatar van tovenaar
Hulk Hogan die probeert te acteren ->

dat is TE erg.

avatar van petey
worstelen is toch ook acteren??

FisherKing
deze is met recht afschuwelijk !

avatar van Jorick
Idd een slechte film!

avatar van Pellie
Een ware klasieker..........NOT!

avatar van Ronnievb
Ach, niet beter wetend heb ik vroeger nog wel een keer of 3 kunnen lachen met deze film.

2 sterren

avatar van jumpstylemovie
deze komt binnenkort op tv.
hulk hogan rulez maar dit lijkt me zo doorsneel voor hem

avatar van jumpstylemovie
Veel van deze spierbonken hebben trouwens de neiging om dit soort films te maken. Ze denken zeker grappig te zijn.

avatar van Knisper
Ik denk vooral dat ze er geld voor krijgen.

avatar van misterwhite
Ik ben percies de enige die goed gelachen heeft bij deze film. Ik vond het absoluut geen flopper.

Maar wel erg cliché en zwak geacteerd maar who cares, zolang je er mee kunt lachen