Middle of Nowhere (2008)

Drama / Komedie

geregisseerd door John Stockwell
met Eva Amurri, Anton Telchin en Susan Sarandon

Gracie wil gaan studeren, maar ze kan geen studielening krijgen bij de bank, omdat ze diep in het rood staat. Dat is de schuld van haar moeder die met credit cards van Gracie voortdurend veel geld uitgeeft voor een eventuele modellencarrière van haar jongste dochter Taylor. Dorian loopt weg bij zijn snobistische adoptieouders en gaat werken in een zwemparadijs. Daar ontmoet hij Gracie. Om geld te verdienen beginnen zij samen een koeriersdienst voor de verkoop van marihuana.

avatar van henkula
Ik weet dat de hoofdrol speelster, naast Anton, hier niet vernoemd? Een dochter is van Susan, die hier weer wel met name is genoemd met, net als Justin, een kleine bijrol. Confused? I am!
Plot omschrijving klopt ook niet.

De emoties lopen een paar keer hoog op in deze dramatische karakterstudie. Eva Amurri laat in een van de weinige keren dat zij samenspeelt met haar echte moeder Susan Sarandon zien, dat zij meer in huis heeft dan alleen maar een spectaculair lichaam. Ook de jonge Willa Holland is goed bezig, maar het is toch vooral Anton Yelchin die, zoekende naar zijn identiteit, indruk maakt. Een prima drama met goed verzorgd acteerwerk.