Baywatch (2017)

2,67

Komedie / Actie
116 minuten / 121 minuten (extended cut)

geregisseerd door Seth Gordon
met Dwayne Johnson, Zac Efron en Alexandra Daddario

'Baywatch' volgt de toegewijde strandwacht Mitch Buchannon (Dwayne Johnson). Mitch maakt kennis met een nieuwe rekruut, Matt Brody (Zac Efron), een winnaar van Olympisch goud die zichzelf en zijn reputatie continu op het spel zet. Terwijl het Baywatch team het strand veilig probeert te houden krijgen ze ook te maken met moord, corruptie en drugs.

• vanaf woensdag 25 oktober te huur
  • vanaf woensdag 25 oktober te koop op blu-ray
108 BERICHTEN 23 MENINGEN

A-Team, Chips, Starsky & Hutch, Baywatch, 21 jump street etc.
Die series waren allemaal geen komedies en hadden nog een soort (al dan niet zichzelf te serieus nemende) spanning en plot. Nu is het allemaal quasi grappige eenheidsworst.

avatar van TheManInBlack
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Ik vond dit wel een vermakelijke grappige film. Zaten wel een aantal grappige momenten in waar ik om moest lachen. De scène dat Ronnie zijn geslachtsdeel vast zat vond ik zelf 1 van de grappigste scènes van de film. Het acteerwerk vond ik ook goed van de cast. De dames zagen er ook erg mooi uit. Leuk dat we David Hasselhoff en Pamela Anderson ook nog even te zien kregen. De soundtrack vond ik ook super.

avatar van Zwolle84
kos schreef:

A-Team, Chips, Starsky & Hutch, Baywatch, 21 jump street etc.

Baywatch the movie heeft ook een thriller (light)-element, los van wat je daarvan moet vinden.

avatar van john mcclane 2
kos schreef:

A-Team, Chips, Starsky & Hutch, Baywatch, 21 jump street etc.

Andersom is het ook zo inmiddels ,,12 monkey is een serie , net als lethal weapon,en trainingday.
Beide zijn in zekere zin een gebrek aan fantasie en welllicht durf , maar rekenen op het succes het eerste succes

avatar van Imane10

Ajax&Litmanen1 schreef:
Overigens, The Rock is binnen enkele dagen 44 jaar oud. Is hij niet veel te oud voor een film als deze? Ken de originele serie niet meer zo heel goed, maar dat waren toch allemaal twintigers enzo?

Zolang hy er zo uit blijft zien mag hy nog even door hoor

avatar van Imane10

Een comedy blijft een comedy. Niks bijzonders... ze proberen het niveau wat omhoog te krikken met een criminele bende die drugs smokkelt. En opzich acteren ze allemaal goed mooie beelden en heb soms moeten lachen. En het vrouwelijk schoon he . Verwacht zero dan is het een prima film

avatar van macrobody
Niet de moeite om voor naar de bios te gaan tenzij je voor goed gevormde lichamen gaat daar zijn er genoeg van aanwezig. Er is ook best af en toe wat te lachen maar het is meer een klucht dan een komedie. Een klein rolletje voor de David en een nog kleiner rolletje voor de Pam, maar die is helaas meer een karikatuur van zichzelf geworden helaas.

Na een hoop serieuze series is over de top onzin wel ff verfrissend voor tussendoor

avatar van IH88
“Why does she always look like she’s running slow-mo?”

Pretentieloos vermaak. De film duurt te lang en het verhaal neemt zich soms iets te serieus, maar daar staan genoeg goede grappen en komische situaties tegenover. Daar komt nog bij dat er een stel acteurs zijn gecast die een leuke chemie hebben, en de groepsdynamiek is dan ook de grootste kracht van Baywatch.

Vooral het samenspel tussen The Rock en Efron (The Rock die de hele tijd nieuwe bijnamen verzint voor Efron is één van de geslaagdere running gags) zorgt voor veel vermakelijke scènes. En Daddario, Chopra en Rohrbach zijn bloedmooie actrices, wat Baywatch ook geen ramp maakt om naar te kijken. Je kan bijna verdrinken in die ogen van Daddario… Maar goed, even dacht ik dat Baywatch de dramatische kant op wilde gaan, maar gelukkig duurde dat maar vijf minuten. Daarna is het gewoon weer een luchtige zomerblockbuster vol gespierde torso's, te strakke rode badpakken met uitpuilende borsten, doldwaze actiescènes en slow motion rennende lifeguards. Met uiteraard cameo's van Hasselhoff en Pamela.

Niet leuk, niet grappig en eigenlijk gewoon echt een slechte film... De serie vroeger was een stuk leuker..

Ik miste vooral de grappen. Voor een komedie valt er bijzonder weinig te lachen

avatar van Rillo
Ik verwachtte er al niet veel van en zelfs dan viel de film me nog tegen...
Wat een vreselijk kinderachtig gedoe als het over piemels gaat, kleuterklas niveau.
Vergooide tijd, ik had nog beter een wedstrijd van het Nederlands elftal kunnen kijken.
1,5 ster voor de moeite

avatar van Brabants
Als komedie is het in zekere zin best een geslaagde film die gebaseerd is op de televisieserie die grotendeels in de jaren negentig te zien was. Het verhaal volgt het vaste stramien en biedt weinig verrassingen. Toch zoals gezegd als komedie goed opgezet. Wat meer verhaal en spanning had van mij best gemogen.

Matige film over een groep strandwachters die meer doen dan alleen mensen uit zee redden. Uiteraard gebaseerd op de gelijknamige tv-serie uit de jaren '90 (alhoewel de film niets van die sfeer heeft). Het plot doet er totaal niet toe en de film gaat te lang door. De lompe humor is slechts grappig. De CGI ziet er niet echt goed uit. Een nipte 2.5 sterren.

Droge platte humorfilm met weinig verhaal maar voldoende glimlach op mn gezicht. Is dat niet het enige wat telt? Dus een 6 vind ik op zijn plaats als voldoende = 3 sterren

avatar van Arri
Gelachen om de slechte CGI, niet om ook maar één grap

Puur vermaak!

avatar van umbra
Middelmatige komedie (actie), de humor was meestal niet wow. Paar lekkere mokkies, dat wel en voor tussendoor, ach keek ie nog wel lekker weg. Wel miste ik het oldskool baywatch gevoel uit de 90's. 5/10