The Greatest Showman (2017)

Muziek / Biografie

geregisseerd door Michael Gracey
met Hugh Jackman, Michelle Williams en Zac Efron

'The Greatest Showman' werpt een blik op het leven van P.T. Barnum. Een entertainer die vanuit het niets kwam om een fascinerend spektakel te creëren dat een wereldwijde sensatie werd. Zo zou hij uiteindelijk het beroemde Ringling Bros. and Barnum & Baily Circus oprichten.

avatar van missl
Dramatische liedjes maar het is een leuk verhaal over een ondernemende man die een circus begint.

avatar van K. V.
Deze stond ook al een tijdje op m'n to watch list en het is er eindelijk van gekomen. Een heel geslaagde musical die er erg goed uitzag, heel wat geslaagde liedjes heeft (er zijn nu ook een heel aantal liedjes die ze nu op de radio spelen die uit deze film komen). De cast deed het ook prima.
Een groots spektakel die wel wat doet denken aan Moulin Rouge!, al is die nog iets beter. Desalniettemin een dikke aanrader!

avatar van nadrin
Verhaaltje van twee keer niks. En toch een zeer aangename kijk- en vooral luisterervaring. Ik zat echt te genieten tijdens deze film