No Man's Land: The Rise of Reeker (2008)

Alternatieve titel: Reeker 2

Horror

geregisseerd door Dave Payne
met Stephen Martines, Mircea Monroe en Robert Pine

Drie criminelen, die net een casino hebben overvallen, raken verwikkeld in een vuurgevecht aan een baancafé midden in de woestijn. Wanneer een benzinepomp ontploft en het vuur is uitgeraasd blijken er nog zes mensen in leven: twee overvallers, de sheriff en diens zoon, een dokter en een jonge serveerster. Hun nachtmerrie begint echter pas wanneer blijkt dat er geen hulp komt opdagen. De snelweg is totaal verlaten, op een duistere figuur na: de Reeker.

Blarown
domme film, sonde van geld, vond hem ook superdom bijv. die kerol met dat halve hoofd...
slaat gewoon nergens op, het begin vond ik nog wel aardig maar toen ging het zwaar bergafwaards...

avatar van DonOswaldo
Beter dan het eerste deel.

De film raakt kant noch wal, maar vermakelijk is het wel.

Heel wat grappige momenten en de Reeker zelf vind ik ook wel tof.

Echte logica moet je hier echter niet achter zoeken, gelukkig deed ik dat ook niet.

Haha die gast die over vissensex begint te praten

Vreemde film dit, niet de moeite waard om te kijken.

avatar van Kr!kke
Ik hoop dat het eerste deel wat (of zeg maar: veel) beter was..

Dit was in 1 woord: verschrikkelijk!
Het verhaal was gewoon te belachelijk voor woorden, er gebeurden gewoon dingen die mijn fantasie te boven gingen... Ook voor de spanning moet je niet naar deze film kijken.
En dat het geen wereldacteurs zijn, wist je natuurlijk op voorhand.

Ik ben al blij dat er sommige users deze film nog een deftige score geven, zodat deze regisseur blijkbaar nog een paar mensen een plezier heeft gedaan.

avatar van perceived
Iets beter dan de eerste. De film heeft veel meer potentie dan eruit komt. Visueel is het dan ook best fijn met een coole killer. Maar dan, het verhaaltje. Dit wordt zo droog en spanningsloos gebracht dat er weinig aan te genieten valt. Het mindere acteerwerk valt daardoor extra ook nog eens extra op. Jammer, jammer... 5/10*

avatar van Number23
Onsamenhangende, nergens op slaande, voorspelbare, totaal niet enge en slaapverwekkende film. Het plot heeft grotere gaten dan Zwitserse kaas, het is toch een schande

avatar van misterdhdh
2 weken geleden gezien en weet er amper nog iets van, weet wel dat ik deel 1 veel beter vond. heb wel al slechter gezien dan deze film hoor.

2.5/5

avatar van Daan258
Wat een onzin zeg.
Heb het 45 min volgehouden en daarna uitgegooid, vreselijk.
Zal daarom ook geen stem plaatsten.