Cheech & Chong's Next Movie (1980)

geregisseerd door Tommy Chong
met Tommy Chong, Cheech Marin en Evelyn Guerrero

De bekende 'helden' Cheech & Chong zijn weer te vinden in een nieuw avontuur. Cheech raakt zijn baan kwijt, heeft ruzie met zijn buurman en moet scoren met de sexy Donna. Ondertussen ontmoet Chong de neef van Cheech, Red, en deze twee gaan vervolgens naar Hollywood om daar een wilde tijd te beleven.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Ontzettend flauw en over the top maar toch wel een vermakelijke Cheech & Chong met zeker genoeg leuke scenes.

Up in Smoke vond ik net iets beter, deze film gaat soms wel erg van de hak op de tak en is wat chaotischer dan het eerste deel