Alvin and the Chipmunks (2007)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Tim Hill
met Jason Lee, en de stemmen van Justin Long en Matthew Gray Gubler

Het verhaal gaat over drie eekhoorns. De rebelse Alvin, de lange genie en uitvinder Simon en de veelvraat Theodor. Alle drie worden opgevoed door Dave Seville. Hun grootste droom is om een van de bekendste rapgroepen aller tijden te worden. Alvin en de rest proberen alles op alles te zetten om zo snel mogelijk beroemd te worden. Op een dag krijgen zij een kans om een album uit te laten brengen, maar Dave daarentegen heeft zijn bedenkingen. Ze proberen Dave over te halen om alsnog toestemming te geven, zodat hun droom werkelijkheid wordt.

Officiële Site

Officiële Filmsite

En 20 december 2007 in de NL bioscopen

BlueSword
haha, ik hou van eekhoorns!

avatar van streeter
chipmunks zitten in de eekhoorn familie, maar echt eekhoorns zijn ze niet.

avatar van The_Elite35
Lijkt me wel een ownage film ik heb de tekenfilms ook gezien dus deze film zal ook wel leuk zijn

avatar van missy85
lijkt mij erg leuk die film:D

avatar van Qwertary
OMG!! Zooo vet Ik wil deze film echt zien *0* Ik hou ook van eekhoorns

Wat lijkt me dit stom, zeg.

Oooh tzijn eekhoorns
dacht dus dattet Hamsters waren

ahum

leuke film,zekers een aanrader . schattige beestjes

Iedereen die vroeger naar Alvin and the Chipmunks keek moet deze film gezien hebben.Het was leuk om even weer terug te gaan naar mn jeugd. De eekhoorns zagen er echt geweldig uit De uitdrukkingen en liedjes en alles wat die beestjes eigenlijk deden was grappig. Heb bijna de hele film dubbel gelegen van het lachen. Aanrader voor jong en oud

4.0

avatar van Guinness
Jefferson019 schreef:

4.0

Ook ik vind het een leuke film. Zenden ze de afleveringen van vroeger nog maar eens uit... Of op dvd uitbrengen...

avatar van Anjin
Verschikkelijke leuke film
Veel gelachen,,,
Prachtig uitgevoerd

5*****

avatar van queenie
voorstukjes in bios zagen er veelbelovend uit en waren echt grappig. Hoop dat de nederlandse versie er snel is voor de kids.

avatar van delorre
de film is keikoel omdat het cipunks zijn die zingen
en te veel eten en rotsooi maken

en ik heb em ook al gezien en ik vin em echt keitof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar van tommykonijn
Véél Leuker dan ik had verwacht.

Vandaag in de Bioscoop gezien en ik vind het een ware Topper in zijn Genre. Alvin And The Chipmunks is een dol komische Film waar de Kinderen gegarendeerd helemaal gek op zijn. Verder wordt er érg Goed geacteerd en vooral voor de kinderen is dit zo Leuk om te zien vooral om dat ze ganimeerd zijn (De Chipmunks) verder zijn de Liedjes ook heel mooi maar vooral Grappig en het Verhaal is gewoon stomweg Top uitgedacht kortom : Top Film voor jong en oud wat ik eigenlijk niet had verwacht .

*****

echt leuke film!

had er niet veel van verwacht maar toch erg leuk!

deTuinman
een ware verkrachting voor de tekenfilm

avatar van delorre
delorre schreef:
de film is keikoel omdat het cipunks zijn die zingen
en te veel eten en rotsooi maken

en ik heb em ook al gezien en ik vin em echt keitof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Last
Wat een belachelijk hoge score hier op MM.

avatar van Dreamboy

avatar van Anjin
kanjertje schreef:
Te gekke animatie/komedie.
Toffe muziek.

En maar 2.5 sterren geven???

avatar van Jan met de pet
Echt een aanrader, super grappig !!!! :4,0

Raffael77
Denk weer terug aan mijn jeugd hahahahaha.
Die stemmetjes waren echt grappig.

ik vind dit echt een topper, heb hem gister gezien ik bleef er bij lachen van mij krijgt hij een 4,5

avatar van GGG
GGG
Geweldige film! We hebben ons heerlijk vermaakt en genoten van de humor en vertederende chipmunks! Vooral die ene die iedere keer een nachtmerrie had! Een aanrader dus...

avatar van Cas1988
Echt een hele leuke film!

Een hele geschikte familie film!

van mij krijgt deze film een dikke 5 steren!

avatar van kanjertje
Allé bij nader inzien toch wel een 3 waard.
Maar 3+ geef ik eerder aan films die wat meer inhoud hebben en waar een echt verhaal in zit.
Maar in zijn genre een geweldig leuke familie film !

avatar van too-sweet
Ik dacht dit is een echte kinderfilm, maar ik moet zeggen ik vond hem zelf ook wel lachen. Zeker de moeite waard om met het hele gezin te kijken.
3.5 * zeker verdiend

Erg leuke en vooral gezellige film. Het verloop van de film is wel te voorspellen maar daarom is het waarschijnlijk een familiefilm.
Zeker een aanrader een film met toch wel aardig wat komische momenten.