Alvin and the Chipmunks: The Road Chip (2015)

Alternatieve titels: Alvin en de Chipmunks: Road Trip | Alvin en de Chipmunks: Roadtrip

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Walt Becker
met Jason Lee, en de stemmen van Matthew Gray Gubler en Justin Long

Door een reeks van misverstanden, zijn Alvin, Simon en Theodore er van overtuigd dat Dave zijn nieuwe vriendin in New York ten huwelijk gaat vragen..., en hen laat vallen. Ze hebben drie dagen de tijd om naar New York te komen en Dave van gedachten te laten veranderen. Hiermee voorkomen ze niet alleen dat ze hun vriend verliezen maar ook dat ze een verschrikkelijke stiefbroer krijgen.

avatar van TheLionKingFan
Leuk.

Nee, grapje. Vreselijk.

Fantastisch film, heb er echt van genoten

avatar van tattoobob
Vermoeiende film....hetzelfde geld voor de acteurs.
Nergens verrassend of grappig......ik ga regelmatig met mijn zoon naar de bios,maar deze hadden we achterwege kunnen laten,al vond die kleine hem wel grappig

CGI met echte beelden werkt niet met films voor de jeugd al vind ik zelf...maar goed er zijn mensen die het wel fantastisch vinden

avatar van Timothyvdmeer
de kinderen vonden hem erg leuk! En daar is deze film toch voor gemaakt.
Die kijken niet naar de voorspelbare agent en grappen.

Dus ik ga voor 3 sterren.

Voor kinderen meer dan leuk en daar gaat het om bij deze film

avatar van Kondoro0614
Alvin and the Chipmunks: The Road Chip

De vierde Alvin and the Chipmunks film alweer maar vond deze toch heel erg tegenvallen. Waar ik toch donders erg van het eerste deel heb zitten genieten (want ik vond dat echt een top film) is deze vierde toch een afzwaaier waar allerlei punten zijn bereikt waardoor ik het niet meer leuk vond. Voor de kids misschien heel grappig maar, dat cliché matige ge-Alvin!! continu door de film heen is behoorlijk irritant. Ook zijn daardoor veel grappen te herhaald en erg saai. Het verhaal vond ik niet zo boeiend het concept was leuk. Nee, dit was niet zo'n geslaagde film en ik vind de reeks niet meer geslaagd. Jammer.

avatar van GGG
GGG
Denk wel aardig maar ik ben in slaap gevallen. Dat zegt genoeg want dat overkomt me nooit tijdens een film... Ze hadden het bij deel 1 moeten laten.