• 8.561.456 stemmen

Met onder meer: Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn

Releasedatum: 11 augustus 2016

Plot Bad Moms

"Party like a mother."

Amy Mitchell zet haar gezin altijd op de eerste, tweede en derde plaats, maar haar man, veeleisende kinderen en idiote baas eisen zijn tol. Ze blijft maar geven en geven, maar nooit is het genoeg. Wanneer de alfamoeders op de school van haar kinderen een brug te ver gaan, knapt er iets bij Amy. Samen met twee, eveneens uitgeputte, moeders besluit ze even helemaal los te gaan, met het doel zich los te maken van conventionele verantwoordelijkheden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Zwolle84

Zwolle84

En nog een halfje erbij. Samen met deel 2 absoluut een van de leukste komedies van de laatste jaren.

avatar van Shadowed

Shadowed

Mwa.

Niet een al te bijzondere komedie dit. Wel een leuk gevonden idee, toegegeven. Kunis is ook perfect gevonden, maar actrices zoals Bell waren al snel vrij irritant. Die vrouw had niet echt een hele grappige of komische uitstraling.

Af en toe wel een glimlach momentje, maar het zijn vooral de menselijke elementen en zwaardere thema's die de film nog wat verder trekken. De film zit vol suffe humor en vervelende karakters. Soms is het ook zo ongeloofwaardig dat het bedenkelijk ging worden.

Voor de rest kan ik dit onmogelijk slecht noemen, maar ik heb echt te weinig gelachen en me er niet bepaald ontzettend mee vermaakt. Leuk idee, maar vrij matig uitgewerkt. Komedie blijft toch wel een lastig genre zijn.

avatar van Jomo

Jomo

Wat n slechte niet grappige film!

avatar van Beautiful Mind

Beautiful Mind

Sjef Shagbuil schreef:

Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken, gewoon kut wijven film.

'Vuilmaken' en 'kutwijven' zijn nog steeds samenstellingen. En net als langetermijnsparen en hogedrukreiniger is 'kutwijvenfilm' zelfs een drieledige samenstelling.

avatar van Noodless

Noodless

Echt komisch is het wel niet, maar het idee van de film heeft wel een leuk gegeven en het wordt op een vlotte, plezante manier gebracht. Vermakelijk zonder meer. 6/10

avatar van blok

blok

Erg leuke film, heel hard gelachen. Als je het op cinematografische kwaliteiten beoordeeld kom je vast onder de 3 uit, echter, ik heb me uitstekend vermaakt

avatar van Kooiker

Kooiker

Beautiful Mind schreef:

Sjef is een kutwijvenfilmrecensent. Dit is zelfs vierledig.

En Beautiful Mind een kutwijvenfilmrecensentcriticaster. Hoera, vijfledig.

avatar van stratmans

stratmans

Niet goed, de hond was goed, een mooi liedje en Mila Kunis ging ook nog, de rest niet