• 11.468 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Russisch en Engels

Releasedatum: 11 augustus 2016

Plot Bad Moms

"Party like a mother."

Amy Mitchell zet haar gezin altijd op de eerste, tweede en derde plaats, maar haar man, veeleisende kinderen en idiote baas eisen zijn tol. Ze blijft maar geven en geven, maar nooit is het genoeg. Wanneer de alfamoeders op de school van haar kinderen een brug te ver gaan, knapt er iets bij Amy. Samen met twee, eveneens uitgeputte, moeders besluit ze even helemaal los te gaan, met het doel zich los te maken van conventionele verantwoordelijkheden.

Social Media

avatar van Zwolle84

Zwolle84

En nog een halfje erbij. Samen met deel 2 absoluut een van de leukste komedies van de laatste jaren.

avatar van Shadowed

Shadowed

Mwa.

Niet een al te bijzondere komedie dit. Wel een leuk gevonden idee, toegegeven. Kunis is ook perfect gevonden, maar actrices zoals Bell waren al snel vrij irritant. Die vrouw had niet echt een hele grappige of komische uitstraling.

Af en toe wel een glimlach momentje, maar het zijn vooral de menselijke elementen en zwaardere thema's die de film nog wat verder trekken. De film zit vol suffe humor en vervelende karakters. Soms is het ook zo ongeloofwaardig dat het bedenkelijk ging worden.

Voor de rest kan ik dit onmogelijk slecht noemen, maar ik heb echt te weinig gelachen en me er niet bepaald ontzettend mee vermaakt. Leuk idee, maar vrij matig uitgewerkt. Komedie blijft toch wel een lastig genre zijn.

avatar van Jomo

Jomo

Wat n slechte niet grappige film!

avatar van Beautiful Mind

Beautiful Mind

Sjef Shagbuil schreef:

Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken, gewoon kut wijven film.

'Vuilmaken' en 'kutwijven' zijn nog steeds samenstellingen. En net als langetermijnsparen en hogedrukreiniger is 'kutwijvenfilm' zelfs een drieledige samenstelling.

avatar van Noodless

Noodless

Echt komisch is het wel niet, maar het idee van de film heeft wel een leuk gegeven en het wordt op een vlotte, plezante manier gebracht. Vermakelijk zonder meer. 6/10

avatar van blok

blok

Erg leuke film, heel hard gelachen. Als je het op cinematografische kwaliteiten beoordeeld kom je vast onder de 3 uit, echter, ik heb me uitstekend vermaakt

avatar van Kooiker

Kooiker

Beautiful Mind schreef:

Sjef is een kutwijvenfilmrecensent. Dit is zelfs vierledig.

En Beautiful Mind een kutwijvenfilmrecensentcriticaster. Hoera, vijfledig.

avatar van stratmans

stratmans

Niet goed, de hond was goed, een mooi liedje en Mila Kunis ging ook nog, de rest niet

avatar van ibendb

ibendb

Bad Moms was niet de raunchy fun en dirty comedy die ik verwacht had. Behalve een tiental keer vloeken en de mannelijke genitalia benoemen is het allemaal best braaf. Mila Kunis, Kathryn Hahn en Kristen Bell zijn leuk samen maar hun talenten in comedy (vooral van Hahn) worden onderbenut. Vooral de eerste helft was best leuk. De tweede helft was iets te veel van hetzelfde.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Hier had ik echt veel meer van verwacht. Misschien geen moderne klassieker, maar wel toch enkele leuke grappen, waarbij de film soms de randjes zou opzoeken. Niks daarvan is echter het geval. Ik vond de film uitermate flauw, kinderachtig en zelfs ronduit braaf. Kathryn Hahns personage is hier en daar wat grofgebekt en daardoor eigenlijk ook moeiteloos het leukste personage. Het sporadische leuke moment dat de film rijk is, is vrijwel altijd aan haar te danken. Mila Kunis kan ik normaal zeker waarderen, maar haar personage hier vond ik maar wispelturig en vermoeiend en Kristen Bells personage zit er maar wat bij. Je krijgt natuurlijk constant die giftige relatie mee en op het einde durft ze opeens van zich af te bijten, waardoor de verhouding tussen haar en haar echtgenoot van het ene op het andere moment 180 gaden gedraaid is. You go, girl!

Voorts loopt Christina Applegate nog wat rond te pesten. Wederom een actrice die zich in het verleden wel bewezen heeft mijns inziens, maar die hier gewoon een ronduit vervelende rol speelt. Sowieso kon ik helemaal niks met dat hele gedoe rondom die ouderraadverkiezing. Nee, Bad Moms was 'm niet voor mij. Het schijnt te moeten draaien om moeders die zich besluiten los te maken van hun verantwoordelijkheden en uit de sleur proberen te stappen, maar het blijft allemaal maar suf en tuttig. Eigenlijk spreekt die scène in de supermarkt boekdelen.