A Bad Moms Christmas (2017)

Alternatieve titel: Bad Moms 2

Verenigde Staten / China

geregisseerd door Jon Lucas en Scott Moore
met Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn

'A Bad Moms Christmas' volgt de drie ondergewaardeerde en overbelaste vrouwen die zich opmaken voor de Super Bowl onder de moeders: Kerstmis. Alsof het creëren van de perfecte feestdag nog niet genoeg is, moeten ze ook nog hun eigen moeders tevreden zien te houden. Aan het einde van de rit krijgt het creëren van een speciale feestdag een geheel nieuwe betekenis.

avatar van Kondoro0614
Eigenlijk vanwege de kerst deze aangeslingerd. Deel één heeft van mij nooit de kans gekregen, ik zag mijn interesse hier niet liggen. Deel twee (zoals ik al zei) vanwege de kerst even aangegooid om het toch een kans te geven maar het was al vrij snel duidelijk dat ik deel één nooit een kans ga geven, want wat was dit vreselijk om te zien. Nee ik heb het gevoel dat de film je een beetje moet liggen, en mij kon die maar weinig bekoren. Het algemeen was vrij simpel, een feel-good stijl verhaal in een kerstjasje, groffe dames met veel seksistische grappen en vooral weinig humor. Typisch Amerikaans om met deze film aan te komen want och, de Amerikanen zijn deze vieze grappen natuurlijk niet gewend!

Natuurlijk vind ik het geen ramp om naar drie, toch redelijk knappe dames te kijken. Daar moet ik wel even eerlijk in zijn. Maar dan toch, het algemeen plaatje is niet correct. Het verhaal was best saai om te volgen en te standaard, het acteerwerk was vaak ook niet om naar huis te schrijven en zoals ik al zei is humor wel echt ver te zoeken. Het lag er allemaal te dik boven op, en was over het algemeen niks voor mij. Gemiste kans deze kerstfilm, snel vergeten en weer door! Kan er ook niet ontzettend veel over vertellen, dus dat doe ik dan ook maar niet.

avatar van Daan258
Leuke film voor tijdens de kerstdagen maar het valt wel een beetje in herhaling.
Toch zeker wel goed vermaakt tot het eind en ook een aantal leuke toevoegingen aan de cast.

5,5/10

avatar van Brabants
De moeders gingen weer los met al hun strubbelingen en kerstperikelen. Leuke toevoeging is de moeders van de moeders die hier wat meer aandacht krijgen. Gaf het verhaal een nieuwe boost en gaf de kerstsfeer nog wat meer warmte. Van mij mag er zeker een deel drie komen, geen probleem.

avatar van Elchapo
Erg onderhoudende film, cliché of niet,hij is leuk....3.5 stars.

avatar van très joliette
Dankzij de goede cast als moeders van moeders wordt deze film alsnog hilarisch van over-de-top-heid en niet-orginaliteit

avatar van Alexander1900
Een soort van Bad Santa maar dan met vrouwen. Op enkele scenes na, is het nogal flauw en geforceerd. Nee, geef mij maar Bad Santa 1 & 2, die zijn veel leuker.

Een onvoldoende.

avatar van Chelsea94
Tja, het za waarschijnlijk vrouwenhumor moeten zijn, over het algemeen is vrouwenhumor alleen niet leuk en dat is hier ook het geval. Grappen maken over zogenaamd kanker hebben. Over mannen met een enorme ..., als dat je ding is, dan zit je hier goed, ik vind het in ieder geval niets aan. Verhaal is verder flinterdun en personages zijn vervelend. Geen aanrader.

avatar van soom
Lekker over de top. Ja, ik houd er van.
Christine Baranski kan geen kwaad meer doen na de twee ABBA-muzikale films, Cheryl Hines is heerlijk en Susan Sarandon wandelt en kabbelt er rustig door heen als ware bliksemafleider.
Voor hun filmdochters geldt ongeveer hetzelfde als hen. Misschien niet al te grappig, maar er heerst wel een bepaald niveau in dit alles.
Iets zoals dat je toch iets moet, nu eigenlijk bepaalde dingen in feite even niet meer kunnen.
Daar is deze film wel echt geschikt voor iig.
En ondertussen maar steeds bij de getoonde beelden denken: Denk aan de afstand..!