Murder Party (2007)

Komedie / Horror

geregisseerd door Jeremy Saulnier
met Macon Blair, Alex Barnett en Paul Goldblatt

Op een Halloween avond slentert goedzak Chris op zijn terugweg van werk naar huis, wanneer een windvlaag een geheimzinnig getekende brief voor zijn neus doet neerdwarrelen. Nadere inspectie leert hem van een aanstaand prive-feestje, een "Halloween'-party. Chris aarzelt niet en maakt zich klaar - met kostuum en al - voor dit Halloween feestje. Een buitenkansje zo lijkt het. Wat hij echter niet weet is dat hij de hoofdgast is van een avondje kunstfreaken met studenten die met elkaar om een kwart miljoen dollar gaan wedijveren voor de meest bloedige kunstuiting met Chris als lijdend voorwerp.

avatar van Die Hard,Willis
Krijgt deze film nog een nederlandse release?

TRIEST
Waarom kan ik niet lager dan 0,5 geven, dat is namelijk zeer van toepassing op deze film.
KUSSIE

avatar van jeroentjuhhhhh
Lijkt me geweldig, binnenkort maar eens bekijken.

avatar van eppy
hij heeft wel veel awards gewonnen....
en de inhoud van het verhaal staat me wel aan, ja ga 'm kijken......

avatar van martijn77
leuk! lekker lo-fi.

niet super bijzonder maar met zichtbare liefde gemaakt. Dat werkt toch t best.

3,5 *

avatar van 606
Dat het met plezier gemaakt is, dat zie je.
Maar voor de rest was het heel slecht.
Zeker acteerwerk was niet om aan te zien.

2 sterren

avatar van Noodless
De film kent een zeer lange aanloop met heel wat ups and downs. Zo is het begin wel tof, maar het privéfeestje zelf is buiten een paar scènes wat saai en langdradig. Daarna komt de film wel op zijn toeren met een paar hilarische scènes. 4/10

avatar van Gang_Star
Hier vond ik echt niks aan. Het acteerwerk was slecht, en de vreemde personages vond ik ook maar niks. Het 'feestje' is saai en vond het zelfs langdradig. Grappig vond ik het niet en qua horror was het niet meer dan redelijk. Een beetje meer spanning had de film naar mijn idee wel beter gedaan.

avatar van Chelsea94
Oei dit was niet best. Erg koude saaie fillm, rare wendingen en zeker niet best geacteerd.

Ik vond hem leuk.
De vreemde personages,het aparte,de traagheid had juist wel iets.
De personages boeide me,ze waren apart maar verveelde me niet.
Ik hou er wel van.
Niet teveel bloed en viezigheid zodat het té overdreven wordt maar wel genoeg om het leuk te maken.
Spannend genoeg,wat domheid erin waar ik om kon gniffelen.
Ik vind hem eigenlijk best vet en wil hem graag nog een keer kijken