Daddy Day Camp (2007)

geregisseerd door Fred Savage
met Cuba Gooding Jr., Paul Rae en Josh McLerran

Charlie Hinton en Phil Ryerson zijn twee vrienden die een zomerkamp voor kinderen gaan leiden. Het blijkt dat dit nog niet zo gemakkelijk is, vooral als je geen verstand van kamperen hebt, de faciliteit te wensen overlaat en de kamperende kinderen ook niet de makkelijksten zijn. Als het kamp door alle problemen op het punt van sluiten staat, is Charlie genoodzaakt zijn vader kolonel Buck Hinton in te schakelen.

avatar van rep_robert
Ja, maar 5x 1* is ook een 5*, maakt dat een 1* ook een voldoende? Jou beredenering slaat niet echt ergens op vind ik Zoals ik al zei, een 5* refereert aan een 10 toch? Dus als je die door 2en deelt heb je een 5, wat dus een (kleine)onvoldoende is.Maar we kunnen dit beter in de desbetreffende topic voortzetten denk ik.

De Site >> Gebruikers >> Hoeveel zijn jouw sterren waard?

avatar van soom

Wat wil je nog meer weten, dan ..?

avatar van rep_robert
Welke ster bij jou aan wat voor cijfer refereert

avatar van Phantasm
Ik vond Daddy Day Care toch ietsje beter dan deze, de film zakt op een gegeven moment in, dus niet echt geweldig dit 2-de deel.