Storm Warning (2007)

Australië
Horror / Thriller

geregisseerd door Jamie Blanks
met Nadia Farès, John Brumpton en Robert Taylor

Pia en Rob komen tijdens een reisje met hun boot vast te zitten in een moerasachtig gebied nadat het tij plots keert. Ze stuiten op een oud en afgelegen huis en gaan naar binnen om een telefoon te zoeken. Maar op dat moment komen de drie bewoners thuis en doen Pia en Rob een afschuwelijke ontdekking.

avatar van misterdhdh
vond dit een zeer matige film, blijkbaar vinden vele mensen dit een topper, want je leest hier amper slechte commentaar, het was zeker geen slechte film maar goed vond ik deze ook niet. mooi meisje, acteerprestaties waren wel goed, vond vader en ene zoon ook op elkaar lijken. zeer veel clichés natuurlijk, wacht nog altijd op de eerste horrorfilm waar de telefoon wel is werkt. wat mij het meeste stoorde is de eerste val, je moet er al voor gestudeerd hebben om ze te maken. het beste vond ik die scene met die kangoeroe en hoe die werd geslacht, voor de rest geen één keer geschrokken en dat verwacht ik toch in een horrorfilm, misschien ben ik zo negatief omdat ik nooit echt in de film zat, wel leuke naam die poppy
nog een vraagje? weet iemand wie die man is die ze daar gewoon dood dumpen?

2/5

avatar van wendyvortex
RTL8...meer voor vrouwen....en inderdaad een k*tfilm.
Ruimschoots geïnspireerd door "The Texas Chainsaw Massacre" maar geen buitenissige spanning en alleen wat licht sadisme en een hoop dreigen.
De leuke stukjes?....de eerste broer die een ware Hellraiser-behandeling krijgt, pa die een gebroken fles in z'n l**ter krijgt en een ongevalletje met een propeller en nou ja vooruit de pitbull.
3 minuten lol op een verder voorspelbare en saaie film....dat is beduidend te weinig.
79 minuten aan volkomen tijdverspilling...je weet na 5 minuten al dat het nooit meer wat gaat worden met deze film.

avatar van Edie
Prima film, bekijk het vooral vanuit een komische kant (tis dan ook meer komedie-horror).. Domme beslissingen, een stel rednecks en enkele leuke special fx. Het intro ziet er op momenten mooi gefilmd uit, de film draaide eenmaal op het eiland anders uit dan verwacht. Ook jammer dat er verder niets met dat verlaten schip gedaan werd eigenlijk, of ik heb dat stukje net gemist.

Duurt niet te lang, leuk vermaak en meer niet.. Krappe 3*

avatar van mar007
Ik vond het niet onaardig.
De 2 broers en poppy vond ik best aardig acteren...wat een gestoorde gasten, maar echt
overtuigend vond ik het niet.
Pia en rob vond ik iets minder,zij had wel pit maar hij, wat een slappe hap zeg!

aardige film, niet echt bijzonder verder..3*

avatar van jensiscool
Aardige film en die Nadia Fares heeft geen verkeerd kontje

avatar van mansie3
als je niet wat anders hebt,kun je er naar kijken.daar is alles mee gezegd

avatar van Franza
Best een vermakelijk filmpje om een keer te zien
en er zit ook wel wat humor in

avatar van xxERWINxx
Ik had verwacht dat dit zo'n film was over een storm, maar het bleek een horror te zijn, de film had beter anders kunnen heten.

De film begint wat saai, maar word steeds beter. Verrassend verhaal ook en knap van die meid dat ze dit allemaal durft bij die slechterikkken.

avatar van Chelsea94
Redelijk.

Met de titel had deze film weinig te maken, oke het was buiten non stop aan het regenen en onweren maar verder was er totaal geen connectie tussen de film en de titel.

De personages zijn oke, de man en vrouw vind ik niet geweldig, vooral de man is echt een kneusje en praat tegen zijn vrouw alsof ze een klein kind is.
De bewoners van het eiland spelen hun rol goed en zijn echte creeps.

Het laatste kwartier van de film was best vermakelijk, ik vond het alleen wel erg flitserig en dat keek erg vermoeiend.

De film is leuk als je niets te doen hebt maar verwacht geen spanning of schrikmomenten.

avatar van Chelsea94
wendyvortex schreef:
en nou ja vooruit de pitbull.

Die hond is een rottweiler.

avatar van Dennis,26
Het was een redelijke goede film.
ik vond het een beetje lang dradig verhaal en gebeurde naar mij mening
ook beetje te weinig Actie,maar veders was het wel goed hoor.
het einde vond ik wel jammer je weet eigenlijk niet wat er nu met ze gebeurt.
vandaar een 3*

avatar van jippie2010
Eigenlijk maar een middelmatige film, maar er zitten toch twee vrij originele scenes in waardoor ik het geel afrond naar een voldoende. *3.0

avatar van Phantasm
Film met een langdraderige aanloop, alleen de laatste 20 minuten gebeurt er genoeg in, leuk voor een keertje.

avatar van Daan258
Prima maar wel een beetje standaard horror filmpje.
Goede spanningsopbouw, lekker sfeer, toffe personage's en hier en daar wat leuke gore scene's.
Als tussendoor is dit een lekker filmpje ondanks dat her verhaal niet veel voorstelt en vrij voorspelbaar is.
Een 3,0*

avatar van lagaiske