The Karate Kid, Part III (1989)

Actie / Familie

geregisseerd door John G. Avildsen
met Ralph Macchio, Pat Morita en Thomas Ian Griffith

Daniel en zijn leraar, Mr. Miyagi, zijn terug in L.A. en verlangen naar een rustig leventje. De rust wordt echter snel verstoord als Daniel gedwongen wordt te vechten tegen de 'bad boy' van karate; Mike Barnes. Mr. Miyagi weigert echter Daniel te helpen.

FisherKing
We hebben hier veertien stemmen zonder commentaar... :
Zeer vervelend filmpke

Ik wou er niet te veel woorden aan vuil maken.

avatar van Sjan
Jammer dat deel 1 nog wel te doen is, maar dat het daarna wel heeeeeel snel achteruit gaat.

wat een butt film

Even iets positiefs over deze film bedenken..............Euh, dat ie geen 113 minuten duurt. 1*

avatar van Bandit
Ik weet wel iets positiefs..... wat dacht je van de aftiteling!

Let's paint fence again..... !

damon
minder dan deel 1 en 2, maar als karate kid-fan zeer goed te pruimen!

Ik vind deze film niet zo goed, kijk maar eens naar een oude Jackie Chan film die zijn echt veel en veel beter dan elke Karate kid film die uitgekomen is, het spijt me dat ik het moet zeggen.

Ach man jullie moeten jullie stil houden want alle Karatefilms zijn cool!!!!
5 sterren.

avatar van Ramon K
Sorry, je hebt helemaal gelijk....

avatar van tess
Een beetje teveel van het goede misschien, maar de karate blijft leuk. Vooral de 'spirtuele' van de karate en niet alleen het in elkaar rammen. Hoewel je daar je agressie natuurlijk ook mooi in kwijt kon. Nou ja, wel leuk dus.

sebas83
dit is puur jeugdsentiment uit het rijtje goonies en willy wonka

Tja.. Leuk filmpje.

avatar van Marki_san
Ik haat karate kid welke deel dan ook

Marki_san schreef:

Ik haat karate kid welke deel dan ook
zelfs deel 4? :O

avatar van Captain Pervert
Breathe in, breathe out, turn off tv

avatar van Clueless Dork
Goede film. ik dacht eerst dat het toch in vervelende cliches zou gaan vallen maar dat was niet het geval. De schurken waren zeer slecht, maar daardoor zeer amusant. Net iets minder als het eerste deel, maar een stukke beter als het tweede deel.

4 sterren

Oef, 4 sterren! Ik hou het liever op 1.

avatar van Clueless Dork
Best eng dat Ralph Macchio al bijne 30 jaar was toen deze film gemaakt werd. Hij bleek last te hebben van één of ander syndroom. Als je recente fotos bekijkt ziet hij er heel anders uit.

avatar van Ravenstein
Deel 2 is een heel leuk filmpje. Deel 2 niet zo. En deel 3 is nog minder leuk...

avatar van mikoz
movie_freak schreef:
Ach man jullie moeten jullie stil houden want alle Karatefilms zijn cool!!!!
5 sterren.

please ..

Menni
Mikoz, wat doe je nou, hij zegt dat je je stil moet houden .
(naja, hij zei het, twee jaar geleden, misschien dat het inmiddels weer mag)

james Bunt
wat een nerd die de hoofdrol in deze film speelt

Ik snap de flop niet zo.
Natuurlijk kennen we het verhaaltje inmiddels wel.
De vijand uit deel 1 komt terug.
En opnieuw zal Danny het gevecht moeten aangaan.
Voorspelbaar? ....Ja!!
Maar toch blijft deze laatste karate kid ( althans met Macchio) nog steeds leuk om naar te kijken.
Geen hoogvlieger, dat niet..maar flop gaat me iets te ver....

Eerste film was ok, tweede viel nog mee en hier begint het wel ferm uitgemolken te raken.

mikoz schreef:

please ..
hej respect voor movie_freak!
hij weet waar hij het over heeft!