Harimu Ogen (1985)

Alternatieve titels: Lemon Popsicle VI | Up Your Anchor | Eis am Stiel 6 - Ferienliebe

Israël

geregisseerd door Dan Wolman
met Yftach Katzur, Zachi Noy en Yehuda Efroni

Benji en Huey zijn met Bobby op vakantie in Amerika en zijn op zoek naar meisjes. Na een nacht vol mislukkingen ontmoet Huey Fatima, de corpulente dochter van Georgie Ramirez. Hij probeert bij haar te slapen, maar de papegaai verstoort alles. Tot overmaat van ramp komt Fatima's vader thuis. Als hij hen gevonden heeft, staat hij erop dat Huey met zijn dochter trouwt.

dit is de minste vind ik dan, maar er zitten toch wel leuke dingen in vooral met Zachi Noy

avatar van wolfmanrene
maandag 10 november 2008, 21.00-22.25 op MGM Movie Channel