Roman Za'ir (1984)

Alternatieve titels: Lemon Popsicle V | Baby Love | Eis am Stiel 5 - Die Große Liebe

Israël / West-Duitsland
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Dan Wolman
met Yftach Katzur, Zachi Noy en Jonathan Sagall

Benji (Yftach Katzur) is verliefd op de jongere zus van zijn vriend Bobbie (Jonathan Sagall) en zijn liefde wordt ook beantwoord. Bobbie, die zelf één van de grootste playboys is, ontpopt zich nu echter opeens als de strenge beschermer van zijn kleine zusje. De vriendschap tussen Benji en Bobbie komt zelfs op het spel te staan.

De Eis am Stiel serie films zijn kostelijk en kun je vergelijken met Porky

deel 5 is ook gewoon erg goed en Bennie raakt zoals gewoonlijk weer eens verliefd

avatar van LikeMovies
Wie kan mij helpen aan deze film? Is kennelijk nooit op DVD verschenen, nergens te koop... Jammer, want ik heb deze film in 1985 gezien en wil hem graag nog eens zien of aan mijn verzameling toevoegen! Ik herinner me dat er mooie muziek in zat en dat de verhaallijn overeen kwam met de teksten in de filmmuziek, zoals
... I only met you just a couple o' days ago, I only met you and I want your lovin' so, Ginny come lately, sweet, sweet as candy...... WIE HELPT ME?

Te koop via ebay. Geen geweldige kwaliteit.
Eerdere delen zijn beter.