Yotzim Kavua (1979)

Alternatieve titels: Lemon Popsicle II | Hot Bubblegum 2 | Going Steady | יוצאים קבוע

Israël / West-Duitsland

geregisseerd door Boaz Davidson
met Zachi Noy, Yftach Katzur en Yvonne Michaeli

Hughie en zijn twee vrienden zijn nog steeds op zoek naar seks en als het kan ook graag een vriendin. In deze volgorde denken de jongens maar is dit wel de juiste volgorde?

het tweede deel is gewoon ook super van onze vrienden die weer een leuke ontmoeting hebben met een leuke rijpe dame

Leuk, inderdaad. Volgens mij staat het zesde deel er nog niet op, of wel?

nee er staan er een paar niet op Wouter

welke dan nog meer niet?

avatar van Mug
Mug
Allemaal op de site, behalve 6 en 9. Nummer 9 staat wel in de nog goed te keuren lijst.

deel 6 is op een cruise schip, dat is de minste vind ik dan.

Up your Anchor ofzo, toch?

Ik snap niks van de synopsis. Welke volgorde?

Latesta schreef:
Ik snap niks van de synopsis. Welke volgorde?

eerst een vriendin dan seks

Weet iemand wat het formaat is van de upcoming Amerikaanse dvd?

Vandaag herzien. Zwaar onderschat.
Waar blijft die fatsoenlijke dvd-release?

avatar van niethie
Was na het geweldige eerste deel echt benieuwd naar een vervolg maar dat had ik beter niet kunnen doen. Waar alle andere hierboven erg positief zijn vond ik het maar een schaamteloze ripoff van de eerste, eigenlijk weer het zelfde verhaal overnieuw, flauwe humor, de personages zijn nergens echt sympathiek meer en verder was het gewoon niet zo vermakkelijk en warm als het eerste deel. Het is net als de remake alweer een tijd geleden dat ik hem zag en ben best bereid hem nog eens een kans te geven maar tot die tijd houd ik het toch echt op een krappe twee.

2 sterren dus

avatar van mikey
Nogal een rare puberkomedie/ coming of age. Wel met een geweldige soundtrack overigens. Het probleem wat mij betreft is dat de hoofdrolspelers bijzonder onsympathiek zijn en hun avonturen erg ongeslaagd en soms zelfs wreed. In plaats van grappig of hilarisch of .. geen idee wat de makers eigenlijk wilden.

Even een filmtip: kijk liever the wanderers.

avatar van niethie
De eerste al een gezien Mikey?

Is voor jou toch een must see gezien je voorliefde voor dit soort filmpjes...

avatar van mikey
Nee, die ben ik echter ook nooit tegengekomen.

erik1677
Kunnen ze deze films alemaal niet in een box uitbrengen

Ging er ook in als koek gisteren.