Shifshuf Naim (1981)

Alternatieve titels: Lemon Popsicle III | Hot Bubblegum | Eis am Stiel 3 - Liebeleien

Israël / West-Duitsland

geregisseerd door Boaz Davidson
met Yftach Katzur, Jonathan Sagall en Zachi Noy

Nieuwe avonturen van de drie vrienden Benny, Yudale en Momo. Benny's nicht uit Duitsland komt over en zijn twee vrienden proberen haar te versieren. Benny heeft zelf problemen omdat zijn vriendin nog niet haar maagdelijkheid wil verliezen.

bennie's nichtje is erg geil bennie en zijn vrienden weten daar wel raad mee maar bennie zijn vader niet tevergeten die is ook helemaal dol van haar en als hij een van de jongens met haar betrapt dan weet je wel wat er gat gebeuren

Eh, waar zag je deze film?

Ramon K
Een stuk minder dan het eerste deel. Veel pikante humor, maar plot en relatieperikelen zijn wat flauw. Erg mooie soundtrack weer. dikke 2,5*

erik1677
Deel 3 was helemaal super!!!!!!!
Die vader echt onvergetelijk.

Hier ging het nivaeu serieus omlaag; zeker in de tweede helft van de film

Matige tienersex-comedie over de drie zelfde vrienden wiens agenda maar uit één ding bestaat. Meer van hetzelfde soort onderbroekenhumor, en zelfs de soundtrack is een herhalingsoefening. Op een bepaald niveau zeker wel vermakelijk. Het wat serieuzere gedeelte uit het eerste deel ontbreekt hier. De Amerikaanse nasynchronisatie maakt het er zeker niet beter op.

avatar van Albert S
Ik zag deze op MGM. Heb echt dubbel gelegen van het lachen. Simpele wegkijkfilm. Is weer eens wat anders.

Dit was nu echt een typische ouderwetse onderbroeken humor film. En dan bedoel ik het niet in positieve zin maar in negatieve zin want ik vond het allemaal maar zo flauw als maar wat en ook zeer puberaal. Het verhaal wordt pas eigenlijk een beetje leuk (na ca. 40 minuten) na de komst van Frieda (gespeeld door Sibylle Rauch, die ook porno heeft gedaan) die het geile nichtje van Benny is. De diner scene aan de tafel met de familie die daarna snel volgt was eigenlijk nog het meest grappige van de hele film.

Qua verhaal en qua uitvoering vond ik het allemaal zeer povertjes en ook zeer goedkoop. Ook met de zeer matige joodse cast had ik weinig op. De vader van Benji (gespeeld door Menashe Warshavsky) was eigenlijk nog het meest grappige van het hele stel. Er zit hier en daar wat bloot in het verhaal waardoor de film zich nog enigszins wegkijkt, maar veel stelt het allemaal niet voor en de film is eigenlijk ook het aankijken niet waard.

Deze film heb ik gezien via MGM OnDemand, dus gelukkig kon ik hem regelmatig vooruitspoelen wat ik dan ook veelvuldig heb gedaan.