Ahava Tzeira (1987)

Alternatieve titels: Lemon Popsicle VII | Young Love | Eis am Stiel 7: Verliebte Jungs

Israël / West-Duitsland

geregisseerd door Walter Bannert
met Zachi Noy, Yftach Katzur en Jonathan Sagall

Wanneer Johnny zijn ouders op een vakantie zijn, nodigt hij zijn vrienden Bobby en Benny voor een cruise in zijn vaders Cadillac uit. Maar hij verplettert de auto tegen een boom; nu hebben zij geld voor de reparatiekosten nodig. Aldus zoeken zij naar banen in een strandhotel.

deze is ook wel leuk maar het einde is een beetje vervelend maar Johnny heeft het geluk weer dat hij wat mooie rijpe dame's mag verwenen ook al zijn de mannen van de vrouwen daar niet gelukkig me als ze onze dikke vriend betrapen met hun vrouw

ik vind eis am stiel persoolijk hele mooie films en vind het echte aanraders om naar te kijken deze films krijgen zeker en vast van mij op schaal van 10 zeker een 9 zoek ze even op en ik zou zegge veel kijkplezier alleen spijtig dat ik ze niet vind met nederlandse ondertitels

avatar van wolfmanrene
al vijf zijn er nu uitgezonden op MGM Movie Channel, alle met nederlandse subs. Maandag a.s. Lemon Popsicle nr. 8

Deze ellende ook op MGM gezien en ik moet zeggen dat het echt een kansloze film is. Het is een erotische komedie en dat eerste klopt ook wel want er zit wat bloot in (is ook al op de cover te zien), maar het laatste klopt niet want te lachen valt er niets. Nee de humor is echt te belachelijk voor woorden en zeer flauw, datzelfde geldt natuurlijk ook voor het verhaal. Alsof het grappig is dat er mensen in het zwembad vallen

De cast is overigens ook zeer belabberd en enkel de blote dames zijn het aankijken nog enigszins waard omdat ze lekker naturel zijn en geen lichaamsverminkingen hebben waar ze later spijt van zouden krijgen.

Het zoveelste deel uit de Lemon Popsicle sekskomedie-reeks, waarin de drie vrienden ditmaal in een hotel gaan werken. Wederom vol banaliteit en flauwe humor. Echt vervelend is de film niet, maar wel verre van goed. Het acteerwerk stelt al niet teveel voor en de Amerikaanse nasynchronisatie maakt het alleen maar erger.