Airheads (1994)

2,69

Komedie / Muziek

geregisseerd door Michael Lehmann
met Brendan Fraser, Adam Sandler en Steve Buscemi

De punkband The Lone Rangers wordt maar niet ontdekt en ze zijn erg boos op de grote platenmaatschappijen. Ze besluiten naar een Radiozender te gaan om ervoor te zorgen dat hun liedje gespeeld wordt. Ze hopen zo ontdekt te worden eenmaal daar aangekomen ontstaan er allerlei problemen.

45 BERICHTEN 4 MENINGEN
avatar van Jordy
Jordy (admin)
Ik vond it een paar jaar geleden een grappige film, hou het voorlopig dus maar op 3 sterren.

Zitten erg leuke stukken in en heeft ook een goed tempo, gewoon erg vermakelijk.

Dit is volgens mij de eerste film die ik zag met Brendan Fraser. Best een coole acteur trouwens.

he blindfold volgens mij was de eerste film die jij zag met Brendan Fresar Encino Man a.k.a California man

Oh ja. Daar zat ie inderdaad ook al in. De 2e dan.

dit is ook 1 van de eerste films van Adam Sandler

Steve Buscemi roels!

Toen ik 'm een tijd geleden 's middags op SBS 6 zag vond ik 'm best grappig. Vooral Kramer(uit Seinfeld) was erg grappig.***

Justice4All
Wat ik leuk vind van deze film is, dat alle, nu bekende acteurs aanwezig zijn.

avatar van SSeagal
Steve buscemi is leuk, Adam Sandler is leuk, de film heeft best wel een grappig gegeven als verhaal, en mijn herrinneringen eraan zijn goed, ***

- 67 copies of moby dick
- the movie or the book?
- they made a book outta that?

hilarische film!

avatar van dope
Film is wel aardig, gewone kijkfilm, blijf je niet te lang bij stil staan. Wel leuk om Buscemi, Sandler en Fraser samen te zien spelen, alle 3 wel goed! Er mocht voor mij wat meer muziek in deze film zitten. Toch 3,5*

Mister_Pink
Morgen maar even kijken. Ben wel benieuwd naar Buscemi.

avatar van Phoenix

Wat een tronies!

avatar van martijn77
geinig filmpie, niet meer niet minder. 3 *

Wat een waardeloze troep is dit zeg. Ik heb niet eens een keer moeten glimlachen. 0.5*

sympathiek filmpje. 2,5 sterren.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Redelijk filmpje. Vond 'm in ieder geval nergens echt leuk of hilarisch. Hier en daar zit wel een leuk moment of grappige scène, maar de film zakt veel te vaak in. De drie hoofdrolspelers heb ik allemaal wel eens beter zien spelen, de bijrollen daarentegen (Hudson, Bell, Richards) waren wel erg leuk. Al met al is Airheads een aardig tussendoortje, maar stelt verder weinig voor.

2,5 sterren.

geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Niet grappig, een gewoon humoristisch filmpje met geen nodige bedoelingen, leuk gemaakt en Brendan is weer als gewoonlijk. Niets bijzonders zo, een happy end, ookal is dat niet echt een spoiler een 2

avatar van kinjutsu
STEVE BUSCEMI RULED KEIHARD! ^_^ vooral in die scene dat ie naar buiten komt en een soort middelvinger-dans doet ^_^ echt TERING vet 5 sterren ^_^

leverafronny
Waw, wat ben jij cool ! Maar ik ben het wel met je eens. De film zit idd vol grappige momenten en het grootste deel van de cast was wel goed. Leuk anti-muziekfilm-filmpje...

avatar van Ravenstein
Typisch jaren '90 product met een toffe cast!
Let ook op de verschijningen van Lemmy en Rob Zombie! Beavis & Butthead zijn ook even te horen.
Leuk!

avatar van SuperSideSwipe
Leuke komedie waarmee ik me erg heb vermaakt. Dat stelletje onnozel wordt goed neergezet door deze uitstekende cast.

Gister voor de helft gekeken vandaag andere helft, leuke film Leuke geintjes erin.

3.5 sterren

kArIzMa_TuRk
ik vond het wel een leuke film ik geef het een verdiende 3*** Freaser en Sandler in een komedie film spelen, klinkt wel er moet meer komen..

gewoon een leuk genietbaar filmpje met erg leuke rollen van Buscemi en Mantegna.

en af en toe ook best leuk geschreven dialogen .

in a fight, who would win? Lemmy or God?

Lemmy?

eeeeeer, trickquestion, Lemmy is God!

2.5**

Puur vermaak dit. Heb het heel makkelijk uitgezeten...

avatar van Moviestar1979

Leuke film met hoofdzakelijk bekende acteurs.
Brendan Fraser, Adam Sandler, Steve Buscemi, Judd Nelson, Ernie Hudson, David Arquette.....

3,0 *

avatar van kimberlyVD

waardeloze film. eigenlijk best wel een goed verhaal maar ongelooflijk slecht uitgewerkt! enkel de enigzins toffe grappen konden me wakker houden...1,5

avatar van kinjutsu
kimberlyVD schreef:

Wat vond je dan zo slecht aan de uitwerking? En hoezo stem je niet hoger als je de grappen tof vond?