Town & Country (2001)

geregisseerd door Peter Chelsom
met Warren Beatty, Diane Keaton en Andie MacDowell

Architect Porter en zijn vrouw Ellie vieren hun 25ste trouwdag en blikken terug op een gelukkig en succesvol leven. Wanneer Porters goede vriend Griffin opbiecht een affaire te hebben, raakt Porter in een midlifecrisis. Hoewel hij weet dat geen enkele vrouw aan Ellie kan tippen, is hij zeer gevoelig voor de charmes van andere vrouwen. Toch slaagt hij erin de verleiding van de sensuele celliste lex te weerstaan. Maar als de vrouw van Griffin Porter inhuurt om haar huis te renoveren, wordt het pas echt lastig om trouw te blijven.

avatar van narva77
Schijnt een ontieglijk grote flop te zijn geweest...
Wie kan dat beamen?

Ik slechtste film allertijden bah!

avatar van narva77
Deze krijgt anders geen 0,5 van jou Stinissen. Vond je deze echt net zo slecht als 'Amelie'? Kan ik me niet voorstellen.

Van dit soort films hou ik totaal niet maar ja ieder zijn smaak.

Wat een ellende ! Een heel zware cast (met Charlton Heston en Goldie Hawn en Dharma van Greg... en het is volstrekt ONleuk. Chaos en slapstick en zinnetjes dialoog die nergens op slaan en die in de prullenbak terecht hadden moeten komen.
Iedereen speelt een beetje zijn of haar eigen imago, las ik. En dus komt Heston ineens met een grote gun opdraven. Maar is dat leuk ? Van Beatty word je alleen maar droevig, en Gary Shandling is heel erg brrr...

Voor 3,50 bij de V&D meegepikt. Ik dacht dat het met zo'n cast niet mis kon lopen. Dat kon dus wel.

avatar van Woolf
Was gisteravond op tv en ik heb me er toch maar aan gewaagd.
Dit is geen film meer maar een regelrechte KLUCHT.

avatar van Martijnnn
Dit schijnt dus de film te zijn met het grootste verlies ooit. bijna 100 miljoen.

avatar van Justinw
jah hij kosste 105 miljoen en bracht net 10miljoen op

Dick2008
Justinw schreef:
bracht net 10miljoen op
+ 3 Euro en 50 cent dankzij the_watcher.