John Tucker Must Die (2006)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Betty Thomas
met Jesse Metcalfe, Brittany Snow en Sophia Bush

Film over drie meiden die wraak nemen op de grote verleider van hun school die de meiden als vuil heeft behandeld. Ze willen er voor zorgen dat de man verliefd wordt en dan zou het meisje de relatie moeten beëindigen om zo de man te laten voelen wat ze zelf ook hebben meegemaakt.

avatar van Katharina
Geen topacteerprestaties, ook geen topverhaal, maar ik vond het wel een leuke film om te zien.

Lad
Katharina schreef:

Mee eens!

Het verhaal trekt echt op niks, om maar te zwijgen over de acteerprestaties.

avatar van notorious_kim
Hij is er VEEEEEEEEEER over. Ik ben er in de cinema naar gaan kijken, omdat we de rest al gezien hadden, en ik dacht achteraf dat ik mijn geld evengoed gewoon in brand had kunnen steken. Ik vond het echt een irritante film.

Leuk dat Sophia Bush erin meespeelde (van in One Tree Hill). Leuke film die je zeker moet gezien hebben en die je daarna nog wel eens zou willen zien. Vind John Tucker wel niet zo mooi, zijn broer is veel mooier. Het einde had wel iets beter gekund vind ik, het had beter kunnen worden uitgevoerd. Voor de rest is er niks op aan te merken.

Wat een flutfilm. Geeft een mooi signaal aan jongeren dat het allemaal niet zo erg is. Die John die maar vreemd gaat en vervelende dingen doet is aan het eind van de film wel nog steeds de held...

ik vond m wel leuk

avatar van kimberlyVD
sterree_-_ schreef:
ik vond m wel leuk

Je vond em 'wel leuk' en je geeft em 5 sterren?

leuke film,
veel humor. 3,5

zeer leuke film en veel humor
aangenaam om te kijken

avatar van Tha Luz
Leuk om te kijken alleen een beetje kinderachtige humor en slecht afgewerkt.toch nog wel een 2.5

Ik vond hem een van de 'leukere' tienerfilms...
Soms moest ik een beetje aan Mean Girls denken die ik ook erg grappig vond, zoals bij die strings die John toen aanhad en dat dat helemaal een trend werd (bij mean girls, georgina die met gaten in haar shirt rondloopt) en ik vond het ook leuk dat Penn Badgley (van Gossip Girl) ook een rolletje had. Echt een film zonder verder bij na te denken.

Geen top film maar wel om te lachen. De humor is voor mij wel leuk maar moet je van houden. De ideeen die ze hadden en de uitwerking dat vond ik dus wel echt komisch. Acteerprestaties zijn niet super maar ook niet slecht. Zaten wel veel bekende gezichten in. Dit is gewoon een pop corn film als het buiten regent...

avatar van ellenpoesie
Een vrij humoristische film, maar niet om hem twee keer te bekijken.

avatar van Veruca
verschrikkelijk.

Het is precies mijn humor in deze film, ik weet het ik heb flauwe humor. Daarom hou ik er zo van. Lekker op de bank met popcorn en lachen. Het hele string incident vind ik zó geweldig. Alleen jammer dat de acteerprestaties niet geweldig zijn. Ook is het einde een beetje slecht afgewerkt, jammer!
Ik heb ze wel een 4 gegeven, gewoon omdat ik van deze film hou!

avatar van F. Gump
Heeft Eric Cartman alweer een nieuw slachtoffer?

Prachtige film
vooral leuke personages, als ook acteurs/actrices

is zéker goed om een 2e, 3e zelfs 4e keer te kijken,
wordt dit écht nooit beu!

erg veel gelachen
verwachtte er weinig van, maar was toch erg leuk

Katharina schreef:

Dat is zowat mijn mening ook. Leuke film, maar geen topper.

Ondanks de toch wel mooie verschijningen van Bush en Snow zeker niet voor herhaling vatbaar.

geen slechte film. Af en toe heb ik eens moeten lachen. Het is ook een nogal voorspelbaar verhaal. Ze hebben wel een goede cast genomen. niet slecht geacteerd.

Ondergronds
Een film die bij momenten zeker vermakelijk is. Het is geen hoogvlieger, maar enkele grappige scenes en wat leuke grieten maken de film het waard om eens te bekijken. De cast deed het beter als ik verwacht had en het verhaal kan er mee door.

3 sterren, voldoende.

G to the J
Verschrikkelijke film.. Maar leuke meiden om naar te kijken...

avatar van Juud
Een heel leuke film voor even tussendoor. Het is niet geweldig en staat bol van de cliche's, maar ik had dan ook geen topfilm verwacht. Ook al zijn dit soort verhalen al zo vaak verfilmd, die grappen waren toch wel heel leuk. Of ik hem heel gauw nog een keer zal kijken, dat betwijfel ik, maar het is wel een leuke film om met vriendinnen te kijken.

avatar van nens89
Ik vond het helemaal mijn ding. Leuke meidenfilm om met vriendinnen te kijken!

avatar van Basso89
Redelijke film. De film is vrij voorspelbaar als je het mij vraagt. Een lekkere simpele film om je te vermaken op een saaie avond.

avatar van Timothyvdmeer
Ashanti zou echt niet mogen acteren wat een drama!
Verder zeer voorspelbare film. Maar wel grappig om een keer te hebben gezien.

avatar van the big lebowski
een milde en sex-vrije versie van de american pie ellende. triest.

avatar van chevy93
Was wel een aardige film.

Geen topper, maar als er niks anders op tv is, is hij goed te doen.

Alleen het einde.. dat was echt superslecht.

Vandaar de 2,5*