John Tucker Must Die (2006)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Betty Thomas
met Jesse Metcalfe, Brittany Snow en Sophia Bush

Film over drie meiden die wraak nemen op de grote verleider van hun school die de meiden als vuil heeft behandeld. Ze willen er voor zorgen dat de man verliefd wordt en dan zou het meisje de relatie moeten beëindigen om zo de man te laten voelen wat ze zelf ook hebben meegemaakt.

bartjuuuhhh schreef:
Voor een komedie; ik heb niet een keer gelachen....
Zegt wel genoeg dus!

Ik heb mij nogtans ziek gelachen bij deze film , Ik vind deze film echt top .

Lijkt een beetje op de film 'mean girls'. Is niet echt origineel en de acteerprestaties zouden een stuk beter kunnen. Maar als je van het genre houdt, is hij toch wel aangenaam om naar te kijken. 2.5*

Dit is weeral de zoveelste film die op school gebeurd. Doet mij denken aan mean girls,not another teen movie en amarican pie (maar aan american pie kan die nooit tippen)

Bij dit soort films moet ik al in een blije bui zijn om hem volledig af te kijken. Het zijn wel goede grappen, maar het zijn ofwel grappen uit andere films of wel heel voorspelbare grappen.Ik vind de Amerikaanse humor met de jaren minder worden.

Deze film verdient een 2, niet minder , maar zeker ook niet meer.

Schitterende film, vond hem echt super grappig. Is misschien wel niet origineel maar dat maakt het nog extra grappig omdat je al kan voorspellen wat er gaat gebeuren. Ik vind het zeker een aanrader

avatar van gillette
Leuke film, acteerprestaties vond ik ook nog meevallen alleen die Kate niet , aanrader heb ook wel soms moeten lachen.
Hou wel van tienerfilms !

3'5 sterren voor John Tucker must die.

coole film
(jesse metcalfe zwijmel zwijmel)

leuke film 5*

Ik heb echt in een deuk gelegen met deze film.
Misschien niet een van de meest goede acteerprestaties,maar zeker wel vermakelijk

mensen, mensen, mensen toch
Zie deze film toch eens niet als een komedie.
Maar als een romantische film
Ik vond het een hele mooie film.
Ik zou zo weer naar high school willen gaan

hejj met deze film komt het wel goed bij mij dus zit hem niet zo af te kraken!! en dan nog wat HET ZIJN TOP ACTEURS/ACTRICES!!

avatar van seanpuffy
goede komedie.
soms steekt het wel wat tegen maar al bij al toch nog een 3.5

leuke film voor een keer als je vriendin niks engs wil zien, 3*

Nou ja, als eerste wil ik zeggen dat het bij 5 sterren toch echt een superfilm moet zijn niet?
EN dus als je het gewoon een leuke film vindt is het vier of 3 toch?
Ten tweede vind ik hem wel leuk hoor:P
Moest vaak lachen en ze acteren ook wel goed hoor:P

avatar van The_Game
Standaard filmpje, wat veel te slap is.
1. ster voor het verhaal en dan een andere ster voor de mooie Sophia Bush.

avatar van Joe-K
Wel een grappig filmpje voor tussendoor. En dan ook echt voor tussendoor want ik heb hem echt in 5x gekeken ofzo omdat ik toen weer even weg moest, of weer drinken moest halen, etc etc. Maar toch bleef hij steeds weer lachen en dat is een grote pluspunt. Verhaal is voor de rest wel standaard.. helaas beetje een cliché einde. Voor de rest een mooie sophia bush. 3,5*

Heb nog steeds een zwak voor Amerikaanse high-school films, hoe corny ze ook zijn. Gelukkig weet JTMD met enkele leuke vondsten de standaard meuk te ontstijgen.

leuk luchtig filmpje om tussendoor te kijken met leuke grapjes. 3*

avatar van xangadix
Flauw middelbare school gedoe met als een van de hilarische hoogtepunten een dikzak die een harde scheet laat.

Belachelijke film gewoonweg ik begrijp niet hoe die aan 3 * komt. Het is niet dat ik iets tegen dit genre heb , maar in deze is het nog meer dan voorspelbaar daarom 0,5 *

Is ook alleen leuk voor mensen met een cheerleader's fetish denk ik...

Standaard, maar bekijkbaar. Jesse speelt weer een lekkere oppervlakkige rol, Ashanti doet niets wat ze normaal ook niet doet en Sophia heeft wederom een rol waar ze geen kant mee op kan. Er zitten wat leuke scènes in, maar het past zo in het rijtje van 'She's All That' en '10 Things I Hate About You'. JTMD is echter wel wat meisjesachtiger..

2.0

Leuke chickflick weer. Verwacht niets briljants, verder geestig.

Ik vond de film wel grappig. Sommige stukken beetje saai maar de film zelf zou ik wel een 8/10 geven hoor

ik vond het een leuke film. Jesse Metcalfe is echt een lekker ding.

Echt heel erg leuk! 4,5*!

Heb deze in het vliegtuig vanuit amerika gekeken, en vond hem echt fantastisch.. -> ontzettend voorspellend, verschrikkelijk cliché, en daarom heerlijk om op zo'n moment naar te kijken.. Ik heb soms wel moeten lachen, maar denk wel dat je in de mood moet zijn voor zo'n film, omdat je wel een beetje van deze 'sprookjes' moet houden..
Leuke film in deze genre -> 4

avatar van kanjertje
Heb geregeld gelachen.
Leuke en amuzante film zonder meer.

avatar van Kisje
Zeer grappige film, alleen het einde vond ik een tegenvaller!

4 *

avatar van dulcinea
Doorsnee tienerkomedie maar best wel vermakelijk. Bij deze films weet je wat je mag verwachten en dan ben je bij deze niet teleurgesteld. Als je meer verwacht dan begin je er beter niet aan
3 *

avatar van Ché Cliché
Slappe versie van Mean Girls. Zitten een paar leuke momenten in en mooie vrouwen, maar de film zelf komt net boven water. 2,5 ster