John Tucker Must Die (2006)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Betty Thomas
met Jesse Metcalfe, Brittany Snow en Sophia Bush

Film over drie meiden die wraak nemen op de grote verleider van hun school die de meiden als vuil heeft behandeld. Ze willen er voor zorgen dat de man verliefd wordt en dan zou het meisje de relatie moeten beëindigen om zo de man te laten voelen wat ze zelf ook hebben meegemaakt.

Hehe, prachtig. Chearleaders schoppen kont!

Sophia Bush, Brooke uit One Tree Hill, speelt mee in deze film dus deze moet ik zeker zien

Jesse Metcalfe!!

Deze film ga ik zeker kijken!!

avatar van D-ark
Klinkt aardig

avatar van RoOsJ_LoVe
leuke trailer
in het begin van de trailer moest ik even aan she's the man denken vanwege hetzelfde liedje
deze ga ik zeker kijken

avatar van fritsy
for de chicks huur ik wel een porno,. maar is de film ook nog een beetje komisch dan!!!

kArIzMa_TuRk
deze wil ik wel zien lijkt me een leuke film..
deze is al uit in UK dus wordt gelijk wel kijken denk ik..

avatar van Hilarious
Deze film wil ik heel graag zien en zeker door Sophia Bush. De trailer lijkt mij erg goed ik kan niet wachten!

miepke
lijk me ontzettend grappig ik ga er zeker heen in januari

avatar van fritsy
katz een wijfen film man,.(Bah)

film is niet mijn genre en als ik alles voor de tijd had geweten was ik vrijgezel gebleven.

nu zie ook nog zulke (***) films.

Lijkt me wel geinig, situaties die nooit in het echt zouden gebeuren. Leuk dus.

avatar van superred
Jesse Metcalfe....alleen al voor hem wil ik deze film zien . Hebben wij vrouwen ook eens iets leuks om naar te kijken .

ik heb hem gezien en het is een soort american pie film, alleen net niet op dat niveau. ik heb me wel goed vermaakt met deze film 3*

avatar van Hilarious
Juist gekeken en ik vond hem heel vermakelijk maar toch wel erg standaard. En John Tucker eerst is hij helemaal verliefd op Kate en was hij zogezegd veranderd en dan is er zijn verjaardagsfeest waar alles uitkomt en de volgende dag is hij weer helemaal de oude, zijn hart lijkt zelf niet gebroken alleen liegt hij niet meer... Dat vond ik toch wat vreemd.

Het beste aan deze film vond ik Sophia Bush ze acteerde goed zag er weer leuk uit dat maakt het meteen een heel stuk leuker om naar deze film te kijken. De andere 2 'wraak' meisjes vond ik vele malen minder. Brittany Snow was ook wel goed bezig en Jesse Metcalfe was cute maar Sophia redt deze film op de één of andere manier echt. Het einde vond ik ook niet echt goed ik had toch wel verwacht dat de film ging eindigen met een kus met de andere Tuckerbroer maar nee hij loopt vrolijk weg om het kalm aan te doen, best lief allemaal maar het is een feel good movie en het einde liet mij niet echt met het heerlijke romantische komedie feel good gevoel achter.

Het had ook wat weg van 10 Things I Hate About Me door de jongen met krullen en de muziek I Need You To Love Me. Dit is toch wel een kopietje van een hoop films met de gebruikelijke stereotypen ook alweer de dikke neger die scheten laat, de bekende knapste jongen van de school die alle meisjes kan krijgen, het nieuwe meisje dat nooit echt vrienden heeft gehad en dat zich nu populair gedraagd,...

Het had toch allemaal wat beter gekund, 2,5 voor de film en dankzij Sophia Bush en het feit dat ik me best nog goed vermaakt heb krijgt John Tucker Must Die toch nog 3*.

lowhusky
Een groot wanproduct. Veel belachelijke grappen zitten er in deze goedkope troep. Deze film is echt veel te erg voor woorden. Ik dacht dat wel zou meevallen nadat ik Ashanti zag spelen in coach carter, die ik vandaag had gezien, maar hierin is ze echt verschrikkelijk. Slechtste teenmovie ooit. Terecht een 0,5.

Ik vond het een prima film..
je moet echter wel van deze genre houden en deze humor..
al was de humor wel veel gejat uit andere films en ook best slap soms..

Het is ook echt een beetje een puber film.

Maar ik heb mij zeker wel vermaakt..

3.5 om deze film een beetje op te krikken..

Voor een komedie; ik heb niet een keer gelachen....
Zegt wel genoeg dus!

avatar van Gehenna
Aardige teen-comedy, leuk maar onorigineel net zoals het merendeel van het gros in dit genre. 2*

avatar van Turkeyloverz
Niet grappig, maar wel vermakelijk. De film kijkt lekker weg, heerlijk als dat gebeurt..

avatar van patrick17
Vermakelijke film inderdaad.In het verhaal gebeurd natuurlijk ook in het echt.Kijkt ook zeker lekker weg.
Voor dat je het wist was de film al afgelopen.

3 *

Beetje standaard

avatar van matthijs_013
film kijkt lekker weg. Goede keuze voor een avond simpele vermaak zonder er bij na te denken. Maar wel weer echt heel standaard (maarja, wat anders bij dit soort films). Heel dat "ik open mijn hart voor de hele school" begint ook wel te vervelen. . Niks wat ik nooit eerder heb gezien, maar wel leuk al die bekende gezichten te zien. Voor zijn genre (high school comedy) is het toch wel geslaagd (ookal hebben de makers het allemaal wel "veilig" en risicoloos gehouden) en het is volgens mij ook niet de bedoeling dit soort films serieus te nemen .

*2,5

gisteren gekeken,

matige film, had moeite om hem af te kijken. Het lach gehalte was erg laag en kwam niet veel verder dan een schrale glimlach. Standaard filmpje....
2 * beoordeling is eigenlijk nog aan de hoge kant...

avatar van stan
Was geen fantastiche film maar is zeker de moeite waard
Heb de film net afgekeken en moet zeggen dat ik wel een paar keer erg heb moeten lachen
De film moet het nie hebben van het verhaal maar de komische situaties die de film tegenkomt is gewoon te grappig!

avatar van Rianneke_Dan
Mwah een matig filmpje.
Verhaal is voorspelbaar niet nieuw, en soms wat saai.
Maar er zaten wel leuke scene's tussen en vooral Jesse en Sophia deden het leuk in deze film.
Kan het net niet een voldoende geven, aangezien ik dit best een slappe film vind in zijn genre.

Verrasend leuk. Vind het altijd leuk als je de gedachten van iemand in een film hoort. Hij was het kijken zeker waard. Een film die je best meerdere keren kunt kijken.

Onerwacht succes vind ik, leuk bedacht en vermakelijk met al die mooie dames

geen bal aan

Ik vond de film maar matig.
Het was inderdaad leuk dat dat meisje het precies vertelde..
Ik kreeg er wel een goed gevoel van en zo'n slechte film was het nou ook niet..