• 8.260.839 stemmen

Wild Things: Diamonds in the Rough (2005)

Thriller / Misdaad | 86 minuten

Genre: Thriller / Misdaad

Alternatieve titel: Wild Things 3

Geregisseerd door: Jay Lowi

Met onder meer: Serah D'Laine, Sandra McCoy en Brad Johnson

Plot Wild Things: Diamonds in the Rough

"Bad girls just want to have fun."

Marie en Elena zijn twee ambitieuze high-society meisjes die alles hebben wat hun hartjes begeren. Toch zijn ze nooit tevreden en ze zetten alles op het spel, om twee waardevolle diamanten te kunnen erven. Zelfs voor moord schrikken ze niet terug.

image

Dienstmädchen

Embarassed Boy

avatar van mikey

mikey

Lees mijn post: body double alert!!!

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

Ook hier geldt weer hetzelfde. Weer een prima film. Dit deel bewandelt weer precies hetzelfde pad als zijn voorganger. Is dat erg? Integendeel. Toch blijft het schrijnend hoeveel dit zien als een serieuze misdaadfilm, toch wel vrij duidelijk dat dit een spoof is. Serah D'Laine is geweldig als de snobistische socialite Marie Clifton, toch wel de fijnste protagoniste uit de reeks. Heerlijk bewust over the top en haar delivery is erg sterk. Wel fijn aan deze reeks dat deze veredelde C-acteurs het veel beter snappen dan de zogenaamde A-list uit het eerste deel.

De twists zijn weer geweldig, hilarisch, het parodie gehalte straalt ervan af. Ashby komt weer terug en Meyer is ook altijd wel een fijne addition voor dit soort films. De trio is ook aangenaam, vooral erg aangenaam geschoten. Daar naast kan ik niet blijven benadrukken hoe ideaal de Miami setting is, komt de sfeer echt enorm ten goede. Het was weer een leuk anderhalf uur van seks en bedrog. Ondergewaardeerde reeks en ook erg onbegrepen (dat ik dit over zo'n recht toe recht aan films nog zou zeggen). Afscheid nemen van de triootjes, en vanavond een kwartet met Wild Things: Foursome.

avatar van Kr!kke

Kr!kke

Een vervolg dat eigenlijk volledig in de lijn ligt van het tweede deel. Het wordt allemaal wat voorspelbaar, maar moest je nog geen enkel deel van de reeks gezien hebben en je begint met dit derde deel, zal dat zeker het geval niet zijn. De acteerprestaties zijn, net zoals in deel 2, niet echt van een hoog niveau. Ik moet er dan wel meteen bijzeggen dat dit niet echt een storend element was tijdens het bekijken van de film.

avatar van K. V.

K. V.

Goh, de film had letterlijk en figuurlijk niet veel om het lijf. 'k Vond de film eigenlijk goed op nr 2 trekken, behalve dat het nu om diamanten gaat.

Het was eigenlijk niet meer zo verrassend en eigenlijk een overbodige film.

'k Heb het aantal keren "fuck" niet geteld, maar het waren er genoeg

Kijk zeker eens naar nr 1, 2 is ook niet slecht, maar laat deze maar liggen.

avatar van van duijn

van duijn

Matig tot slecht geacteerd, de mooie vrouwen en vermakelijke scenes moeten de film goedmaken *2.0

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Deel 1 was verrassend met niet enkel een ondertussen klassieke hete scène, maar ook een goei verhaal dat van de ene plottwist naar de andere surfde op zo'n manier dat het alle kanten uit kon. Deel 2 recycleerde die gekende formule nog eens, al was de verrassing er ondertussen wel af. De setting van dit 3e deel zegt eigenlijk al genoeg en niet per se het verhaal maar wel het mooie volk staat centraal. De vorige delen worden wat herhaald, maar je moet er op z'n minst toch iets mee doen om het origineel te houden.

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

Een typisch geval van deel 1 is beter dan deel 2, dat weer beter is dan deel 3, enz. Als je de andere delen gezien hebt, dan zie je de plottwisten al mijlenver aankomen. Ik heb mij desondanks wel vermaakt met dit deel, waarschijnlijk voornamelijk door de mooie dames. Vooral Sandra McCoy is een snoepje, maar ook de politieagente Dina Meyer mag gezien worden. Ik herken haar van films als Starship Trooper en Saw, maar ze had ook een rolletje in de serie Friends als het vriendinnetje van Joey. Grappig dat bijna elke meid in deze reeks biseksueel is, de droom van elke tienerjongen waarschijnlijk!