Into the Sun (2005)

Actie / Thriller

geregisseerd door mink
met Steven Seagal, Matthew Davis en Takao Osawa

Als de gouverneur van Tokio wordt vermoord, krijgt ex-CIA agent Travis Hunter (Steven Seagal) de opdracht om de moordenaars te vinden. Hij komt erachter dat deze moord nog maar het begin is van een serie aanslagen; een leider van de yakuza wil een enorm drugsnetwerk bouwen samen met de Chinese maffia. Hunter moet infiltreren in de organisatie om te voorkomen dat het plan wordt uitgevoerd. De tijd begint te dringen en de situatie wordt voor Hunter steeds gevaarlijker.

avatar van Sportingerke
Normaal kan een Seagalfilmpje er bij mij wel op tijd en stond in, maar deze vond ik toch een afknapper.

Dat het verhaaltje niet veel voorstelt is natuurlijk een eigenschap van al zijn films, maar de actiescènes waarvoor ik normaal naar dit soort films kijk waren erg weinig in aantal en bovendien bitter weinig origineel.

avatar van AjaxRulezzz
Zoals verwacht geen geweldig verhaal (zoals altijd in zijn films), maar ik vond de actie toch wel goed, niet geweldig maar gewoon goed.

avatar van jipt
Hap slik weg actie film met een hoop japanners (of zijn het nou chinezen?).

Wel leuk voor een avondje vermaak, maar dit soort films zijn nou eenmaal geen hoogvliegers.

Het is zeker niet slecht te noemen, alhoewel Seagal niet de beste acteur is, kan ik toch wel genieten van de actie in de film.

Lekker knokken ook met samurai-zwaarden.

avatar van kingxxl
Lekkere Seagalfilmpje. Het verhaal is 1 van de beteren van de laatste Seagalfilms, maar eigenlijk doet dat er helemaal niet toe. We willen Steven gewoon in actie zien!

En dat is dan ook datgene dat Into the Sun te bieden heeft: seagal die zijn trucjes doet!(en dat doe hij goed )

avatar van jeroentjuhhhhh
Lekker Seagal werkje.

Had 'm al eens gezien kwam ik halverwegen achter, maargoed. Voor het grootste gedeelte geen actie, wel een iets leuker plot dan de meeste Seagal films, dus dat vult het gaatje voldoende in.

Hij acteerd best leuk hier, z'n japans klinkt meer dan prima en het wordt sowieso allemaal lekker vlot gebracht. Zoals je het noemt een hap-slik-weg, een typisch tussendoortje waar je niet over na hoeft te denken en gewoon 90minuten rustig naar zit te kijken. Meer verwacht ik ook niet, meer hoeft het ook niet te doen.

Aan het einde gaat hij gelukkig nog wel even los, altijd tof om die baas aan het werk te zien . Nog veel dvd's van hem liggen, ik heb er echt weer zin in, op naar de volgende.

avatar van boemboem27
dit was echt slecht,Seagal vecht maar heel weinig.
het laatste kwartiertje komt ie even in aktie,ben echt wel een fan van dit soort films.
geen spanning hoop geklets gewoonweg een prul heb er geen andere woorden voor...

dominion
Heel erg toffe Seagal.

Ben sowieso niet echt fan van de werkjes van Seagal die hij na het jaar 2000 maakte.
Vind ik toch veelte low budget.
Maar soms kan er wel een heel erg leuk filmpje tussen zitten en dit is er een van.

Films met Seagal in Japan die tegen Yakuzas vecht is echt helemaal mijn ding.
Hou er gewoon heel erg van als Seagal met Samurai zwaarden vecht.
En Yakuzas zijn gewoon erg cool .

Zijn Japans is ook erg goed moet ik zeggen en hij acteert hier tenminste serieus en niet zo over de top.
Zeker een filmpje die in mijn dvd collectie blijft.

sweinsteiger
Een van de betere seagel : Met coole acties enzo, maar Seagal kan nog altijd niet acteren, maar de rest ging EEN BEETJE;......

avatar van Kr!kke
Wederom een typische Seagal-film: een flinterdun verhaal en een aantal leuke actiescènes. Seagal doet het weer behoorlijk, al kan je hem natuurlijk geen groot acteur noemen.

avatar van movie acteurs
Geen groot actie festijn met explosies wat je van de afbeelding wel meekrijgt. Toch vermakelijk om naar te kijken. Seagal die gewoon even simpel een Yakuza bende afmaakt. Niet bij na denken maar kijken. Nou was het leuker als er toch nog wat meer actie kwam. Maar alsnog een vermakelijke film. Vooral als Seagal weer met een samurai speelt. 3,5.

wat een slechte film van seagal.....waarom zit die begin scene er eigelijk in? heeft verder niks van doen met het verhaal....nee seagal is al lang niet meer wat het geweest is...wel jammer maar sommige films ware goed te pruimen

Veel slechter wordt het niet.

avatar van EW101
Geinig filmpje maar ook meer niet dan dat.
Het is in ieder geval de eerste Seagal film die ik gekeken heb, gok ik. Ben zelf nog niet zo'n fan van hem.
De film zelf heeft wel een leuk verhaal en yakuza's met vreemde kapsels.
De zwaardgevechten waren ook redelijk, helaas wat te goedkoop. Soms werd te snel weggeknipt wat jammer is en dat komt de actie niet ten goede.