• 8.352.022 stemmen

Geregisseerd door: Rob Pritts

Met onder meer: Chris Kattan, Peter Falk en Chris Penn

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Corky Romano

"Undercover and Out The Way!"

Corky Romano, een assistent bij een dierenarts, houdt van zijn werk. Hij wordt door zijn vader, een misdaadbaas, gevraagd om hulp gevraagd: iemand moet de FBI onderzoeken en bewijs tegen hem vernietigen. Aangezien Corky's broers onmiddellijk herkend zouden worden is het aan Corky om z'n vader te helpen.

imageimageimageimageimage

Agent Terrence Darnell

Angry Gunman

avatar van Etienne U

Etienne U

Zeer irritante film.........niet mijn smaak kwa humor!! die gast vond ik echt te dom/irritant/voorspel baar voor woorden! 1,5 ster

avatar van dope

dope

avatar van savi_7

savi_7

dope schreef:

Ik heb best gelachen met die Kattan. 3,5 *

die Kattan is echt vreselijk slechte, matige acteur

avatar van gotti

gotti

Wat een vreselijke poster. Doet me aan die Ernest-films denken...

avatar van henkula

henkula

dope schreef:

Ik heb best gelachen met die Kattan. 3,5 *

ik mag 'm ook wel, half fag zeggen ze toch?

avatar van thugster

thugster

• 1976 stemmen

grappige film

avatar van Leno

Leno

Het verhaal zit vol met cliché's. Vooral het feit dat Corky als FBI agent zo knullig is dat hij uiteindelijk toch alles goed doet en dat één collega hem niet vertrouwt..

Gelukkig zitten er wel een paar leuke grappen in en zijn sommige dialogen ook wel sterk. Al met al best vermakelijk.

avatar van tukkerstein

tukkerstein

• 2054 berichten

Hah geinige film, goede grappen, inderdaad vreselijke poster. Ik heb regelmatig een een deuk gelegen. Veel komediefilms die hoger zijn gewaardeerd dan deze zijn lang niet zo grappig. Tja, het ligt aan de soort humor, de zogenaamde gekkebekkentrekken humor die niet erg geliefd is bij de recensenten. Ik vind de humor echter zeer goed te pruimen. 3,5 *

avatar van alexis

alexis

meesterlijke film, ik heb me echt in een deuk gelachen.

ik ben het eens met tukkerstein

****

avatar van tsjidde

tsjidde

gotti schreef:

Wat een vreselijke poster. Doet me aan die Ernest-films denken...

Daar lijkt het dan ook veel op, vooral in het begin. Maar later in de film wordt het gelukkig wat beter en zitten er wel wat vermakelijke stukjes in, zoals de confrontaties met FBI-chef Howard Shuster en agent Brick Davis.

avatar van jacobz

jacobz

2 sterren, omdat er 2 momenten in zaten waar ik hard om moest lachen.

avatar van Santucci

Santucci

Slappe humorfilm, maar op sommige momenten wel heel melig. Als je van flauwe humor houdt op z'n tijd is dit een prima filmpje om de avond mee te vullen.

avatar van brabusRUS

brabusRUS

Erg irritante film, af en toe grappig.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Matige komedie. Verhaal is wel redelijk verzonnen maar niet goed uitgewerkt. Op sommige momenten kon ik wel grijnzen maar daar houdt het wel bij op. Maar zeer irritant was ie ook weer niet dus nog een 2,0.

avatar van _Moonwalker

_Moonwalker

Ach kom op...vond het best wel geinige film. Goed gespeeld door Chris Kattan. Gay in het kwadraat, maar daarom juist erg leuk...:)

avatar van david bohm

david bohm

Weinig geslaagde comedy. Het idee is nog best geinig en ook de personages hebben potentie maar de uitwerking is veel te flauw.

Onderhond

Genant.

Kattan zorgt er eigenhandig voor dat deze film niet te pruimen is. Een draak van een acteur die als een gieter afgaat met z'n overdreven acteerstijltje. Ook dat is een stijl van acteren die niet zomaar iedereen gegeven is.

Maar Kattan is niet de enige schuldige. De rest van de acteurs bakken er ook helemaal niks van, geen leuke grap tegengekomen en een hoop momenten waarvan je amper gelooft dat die er tijdens de editing niet integraal zijn uitgeknipt.

Pritts heeft hierna nooit meer een film gemaakt, 't is niet moeilijk in te denken waaraan dat gelegen heeft. Echt een draak van een comedy.