Paparazzi (2004)

Thriller / Drama

geregisseerd door Paul Abascal
met Cole Hauser, Robin Tunney en Dennis Farina

Wanneer een groep van vier overenthousiaste paparazzifotografen een auto-ongeluk veroorzaken, waardoor de vrouw en zoon van filmster Bo Laramie ernstig gewond raken, beraamt Bo een plan om wraak te nemen op de fotografen.

op zich wel een redelijke film, beetje kort maar al met al de de moeite waard. Ik had wel een beetje het idee dat de film een snelle Columbo-movie was de detective miste alleen de regenjas.

leuke film leuke opbouw verwachte er minder van
(kwam uit de eurobak) aanrader als je van "simpele"
films hou

avatar van JBass
Leuke film. Origineel verhaal en spannend gebracht. Zeker een aanrader als je van films houdt met zoete wraak Voor mij zeker een 3,5 ster!

avatar van jumpstylemovie
Geinige film. Een man word zo veel lastig gevallen door vier papparazo dat hij besluit om ze een voor een af te maken. Het is een simpele film maar kijkt lekker weg. Het einde vond ik goed omdat ik niet verwacht had dat hij er mee weg zou komen, dit was minder cliché. Alleen een beetje jammer dat ze allerlei bekende namen op de DVD hoes hadden gezet, zoals:

Vince Vaughn (hij was 2 minuten in beeld)
Chris Rock (hij was 1 minuut in beeld)
Mel Gibson (deze man was letterlijk 2 seconden in beeld. Letterlijk )

Ik vond het dan weer raar dat ze die man uit Snatch niet op de cover hebben vermeldt. Hij had een grote rol en is een bekend acteur...

Gewoon een leuke film voor tussendoor.

flutfilm. zit helemaal niks verassends in. ik wachtte op een wending van het verhaal.....maar nee hoor.....

avatar van SmackItUp
Degelijke film, maar weinig origineel.

Dit soort wraakfilmpjes komen natuurlijk regelmatig voorbij. Ditmaal zijn het de paparazzi die eraan moeten geloven. Is wel weer eens wat nieuws, maar de uitwerking is niets minder dan standaard. Gelukkig dient het zonnige Malibu als fijn decor en speelt Hauser een aangename rol als moviestar. Vervelen doet het dan gelukkig ook niet.