• 11.773 nieuwsartikelen
  • 9.061.025 stemmen

High Plains Drifter (1973)

Western / Thriller | 105 minuten

Gesproken taal: Engels

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot High Plains Drifter

"Welcome to Hell."

Een vreemdeling rijdt vanuit de hete woestijn een klein stadje in het Wilde Westen binnen. De mensen zijn bang voor hem en 3 mannen proberen hem te doden, maar zijn niet succesvol. Hij besluit toch maar te blijven en huurt een kamer. Ondertussen is een groep outlaws onderweg om wraak te nemen op de sheriff. De vreemdeling besluit de mensen te helpen om deze outlaws te bestrijden.

The Stranger

Stacey Bridges

Bill Borders

avatar van Phantasm

Phantasm

Redelijke western, viel me een beetje tegen.

avatar van GAFA_1984

GAFA_1984

Phantasm schreef:

Redelijke western, viel me een beetje tegen.

Net als jouw commentaar. Wat is dit voor inhoudsloze non-tekst? 6000+ posts en geen inhoud. Ga maar mensen recruiten vanaf een Hotmail (lol 2024 welke numbnutz gebruikt nog Hotmail WTF?) account of zo, Klaas Vaak.

avatar van Phantasm

Phantasm

GAFA_1984 schreef:

Wat zeur je nou, je stemt zelfs niet eens op een film, ga toch fietsen.

avatar van frans123

frans123

Film tijd geleden gezien, nu weer . Opvallend is de onaantrekkelijke setting. Sfeerloos en dat is de hele film , kortom een misser.. Het mist de Westernsfeer Ook nogal wat onnodige luim en lol en bovennatuurlijke shit . Als een Western iets niet nodig heeft is het dat wel.. Clint doet het altijd wel goed, en trekt je door de zwakte van het script heen. Clint 4* , film 1*...dus...