Out Cold (2001)

geregisseerd door Brendan Malloy en Emmett Malloy
met Jason London, Lee Majors en Willie Garson

Rick is de leider van een groep feestende snowboarders op Bull Mountain, Alaska, wiens levens voor goed veranderen wanneer de landeigenaar John Majors ter plekke arriveert. Hij is van plan om de eigenaar uit te kopen en van Bull Mountain een touristisch themapark te maken. Ondertussen krijgt Rick te maken met de dochter van Major, Anna, die de liefde van zijn leven was en hem jaren geleden in de steek liet.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
wel redelijk te kijken

nogal flauw, maar er zaten wel een paar komische momentjes in

2,5 *

avatar van Banjo
behoorlijk flauw vond ik m
en na extreme ops (klote film) ga ik nooit weer een sneeuwbord film kijken.
word niet goed van het jeugdige amerikanse stoere fuck shit mentaliteit.

Veel grappige momenten en uiteindelijk zeker beter dan ik had verwacht.

2.0/5.0

Extreem dunne verhaallijn wordt nog enigzins opgetild door soms erg leuke grappen. Verwacht geen hoogstandje, maar in elk geval niet zo flauw als de standaard screwball

2,5 *

MaTtIeBoY
Inderdaad. De film is geen topper in het genre, maar ook niet slecht. 2,5 ster

avatar van Tomtommer
Flauw inderdaad!
Eén goed grapje, maar vraag me niet welk. (Zo goed was ze nu ook weer niet.)
Toch nog redelijk geacteerd.
1* is zelfs meer dan voldoende.

De poster zegt genoeg, soms leuk, vaak flauw

kijken is wel de moeite waard. Het is wel een grappige film

Als snowboardfreak kon de film me wel bekoren. Toch inderdaad flinterdun, maar paar goeie grappen. ( Wakker worden in een spinnende auto achter t stuur, LMAO!). ***

avatar van Jorick
Beetje een flauwe komedie met hier en daar toch wat grappige momenten.
Zach Galifianakis zet overigens wel een leuke rol neer.
2*.

avatar van The Goss
Ik was gisteren loeimoe, en dan is zo'n film heerlijk om naar te kijken. Er word niet van je verwacht dat je nadenkt, dus verstand op 0 en kijken maar.

kArIzMa_TuRk
het hele film was opzicht wel saai..
Maar door 2 dingen krijgt dit film van mij een 2,5*
¹e - die grap in die auto toen die man wakker werd
en ²e - Die blonde Chick

avatar van Tun-89
wel een hele vermakelijke en grappige onzin-komedie.
zaten hele leuke stukjes is.
met de sexy Victoria Silvstedt.opzich niet zo'n hele bekende film, maar ik vond 'm erg leuk.
vanavond op tv, weer kijken misschien

2.5 vind ik te weinig aangezien ik erg gelachen heb.,

vond het leuke film, ook nog erg leuke grappen,
en hou wel van dit soort films maar ja ken er niet zo veel,
maar ja toch 4,5 voor mij voor de leuke humor

avatar van Niqk
ik vond het character 'Luke' mega vet .. heb zelf ook een vriend Luuk die heel erg veel op hem lijkt

Deze film is echt waanzinnig grappig
Een 5 **** !!

avatar van Sportingerke
Enorm flauwe film. Er zat helemaal geen vaart in ondanks de "coole" snowboardscènes. Juist op het einde werd het iets beter, waardoor ik toch een half sterretje meer kan geven dan ik aan bio-dome gedaan heb.

Voor kinderen zit er teveel seks en drank in (niet verantwoord om je kindjes er naar te laten kijken ), voor tieners (14-15 jaar) is het misschien een beetje grappig, maar eens je ouder bent is het op enkele scènes na totaal niet grappig. Afknapper wat mij betreft.

avatar van Mr. Chiel
Niet heel grappig, en geen heel boeiend verhaal... *1

Pig Pen: Seize the......Carp! geweldig!

lekkere melige regenachtige zondagmiddag wegkijk film

3* omdat ik hem WEL grappig vind!

ok die grap met de auto was wel heel grappig... maar de rest beetje jammer...

nou moet ik toch een beetje bijdraaien, aan het einde werd ie een stuk beter (nog geen topper maar toch) vooruit dan twee sterren

avatar van horrorjp
haha ik vond het wel een goede film. vooral die grap met de auto was indd erg leuk.

avatar van Turkeyloverz
Soms wat flauw en cliche, maar de uiterst leuke personages maken heel veel goed. Erg vermakelijk voor een keertje.

avatar van HarmJanStegenga
Luke: Good evening. You all know the rules of King of the Mountain. Rule number one: you do not talk about King of the Mountain. Rule number two: there are no rules.
Anthony: Uh, what about rule number one?

Heerlijk filmpje. Oké, het verhaal etc. stelt natuurlijk niet geweldig veel voor allemaal, maar de film is zo nu en dan bijzonder hilarisch. De personages zijn stuk voor stuk geweldig, alleen Jason London vond ik maar drama. Caroline Dhavernas had op ook wel wat vind ik. Ze zag er in ieder geval in deze film behoorlijk goed uit. De film bevat behoorlijk wat memorabele momenten wat mij betreft. De scéne in de 'hot tub' bijvoorbeeld, of die met de auto die al helemaal hilarisch was. Voor de rest ziet het er allemaal prachtig uit en krijg ik eigenlijk altijd wel een goed gevoel bij een bult sneeuw, zoals ook in deze film.

avatar van Marintje
Gewoon een goede komedie !

IK heb heel heel hard gelachen. Echt een goeie komedie

Had niet verwacht dat ik deze film zo leuk zou vinden. Wist ook niet echt wat ik kon verwachten maar er zitten toch een aantal erg droge grappen in. Personages zijn ook geweldig.

Erg leuke film dit dus!

Ik vond hem best tegenvallen. Gelukkig is a.j cook een leuke meid om te zien. En er zaten wel een paar grappige stukjes tussen. 3 sterren

Ik vond hem heel vermakelijk, lekker veel auwehoeren. Kijkt lekker weg en zo ben je zo een paar uur verder

avatar van Elementofone
Flauw, niet goed, maar toch een aantal leuke momenten - met soortgelijke grappen die ik bij mijn vrienden uithaal en zij bij mij, en dat is best leuk.

Net leuk genoeg om te blijven kijken, zitten echt wel grappige scenes in!