ad

Geregisseerd door: Nigel Cole

Met onder meer: Brenda Blethyn, Craig Ferguson en Martin Clunes

Releasedatum: 24 januari 2000

Over Saving Grace

Nadat Grace haar man zelfmoord heeft gepleegd ontdekt ze dat hij voor hun mooie huis van alles had geleend. Nu moet Grace alle moeite doen om haar huis te houden, aangezien ze de leningen niet kan afbetalen. Ze kan niet gaan werken want ze heeft geen ervaring met om het even welk werk, het enige dat ze kan is tuinieren. Matthew, die zijn eigen Marihuana verplant, vraagt raad aan Grace omdat zijn planten niet groeien. Grace beslist om ook Marihuana plantjes te gaan verplanten om zo geld te verdienen. Nadat ze de ongelooflijke goede en mooie planten heeft beslist ze om zelf naar Londen een koper te vinden, en dan geraakt ze in het drugsmilieu.

imageimage

China MacFarlane

Vicar Gerald Perey

avatar van vera24

vera24

Ik wil de film graag kopen(saving grace2000)kan hem niet downloaden op me tablet.en ook bol.com heeft hem niet.wie kan mij helpen !!!

avatar van panax

panax

leuke film

net zelf in cornwall geweest

mooie beelden,grappig verhaal

goeie humor!!

avatar van Movsin

Movsin

Ondanks de aanwezigheid van de veelzijdige Brenda Blethyn, toch geen echt geslaagde en overtuigende komedie. Zijn eigenlijk van de Britten meer gewoon met meer van hun typische flairhumor. Wel een grappig gegeven natuurlijk maar het kwam er niet echt uit.

Tarkus

Een misdaadkomedie met Brenda Blethyn in de hoofdrol, dat kan niet mis gaan.

En dat is het ook niet, leuke en mooie film is dit.

Brenda Blethyn is een van de beste Britse actrices sinds lang en zie haar altijd graag bezig, in wat voor rol dan ook.

Heb aan deze prent met haar alweer veel plezier beleefd

avatar van Robi

Robi

Een wat oudere dame woont in haar paradijsje. Een schitterend oud huis met een mooie kas waar ze haar orchideeën kweekt. Als haar man overlijdt, blijkt hij haar een enorme schuld na te laten waar ze niets van afwist. De tuinman adviseert haar om wiet te gaan kweken om haar schuld af te lossen. Ik weet niet zo goed wat ik met deze film aan moet. Het verhaal is zo kinderlijk naïef dat het tenenkrommend is om naar deze film te kijken. Het is echt allemaal superonwaarschijnlijk alsof we hier naar een jeugdfilm zitten te kijken. Toch heeft de film ook wel iets. Vooral de sfeer komt allemaal erg gemoedelijk over en de film loopt ook wel.

Ik ben benieuwd of ik deze film ooit nog eens ga kijken en wat ik er dan van vind. Eigenlijk kan het alle kanten op.