Saving Grace (2000)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Nigel Cole
met Brenda Blethyn, Craig Ferguson en Martin Clunes

Nadat Grace haar man zelfmoord heeft gepleegd ontdekt ze dat hij voor hun mooie huis van alles had geleend. Nu moet Grace alle moeite doen om haar huis te houden, aangezien ze de leningen niet kan afbetalen. Ze kan niet gaan werken want ze heeft geen ervaring met om het even welk werk, het enige dat ze kan is tuinieren. Matthew, die zijn eigen Marihuana verplant, vraagt raad aan Grace omdat zijn planten niet groeien. Grace beslist om ook Marihuana plantjes te gaan verplanten om zo geld te verdienen. Nadat ze de ongelooflijke goede en mooie planten heeft beslist ze om zelf naar Londen een koper te vinden, en dan geraakt ze in het drugsmilieu.

Ik wil de film graag kopen(saving grace2000)kan hem niet downloaden op me tablet.en ook bol.com heeft hem niet.wie kan mij helpen !!!

avatar van panax
leuke film
net zelf in cornwall geweest
mooie beelden,grappig verhaal
goeie humor!!

Ondanks de aanwezigheid van de veelzijdige Brenda Blethyn, toch geen echt geslaagde en overtuigende komedie. Zijn eigenlijk van de Britten meer gewoon met meer van hun typische flairhumor. Wel een grappig gegeven natuurlijk maar het kwam er niet echt uit.

Een misdaadkomedie met Brenda Blethyn in de hoofdrol, dat kan niet mis gaan.
En dat is het ook niet, leuke en mooie film is dit.
Brenda Blethyn is een van de beste Britse actrices sinds lang en zie haar altijd graag bezig, in wat voor rol dan ook.
Heb aan deze prent met haar alweer veel plezier beleefd