Holiday in the Sun (2001)

Familie / Komedie

geregisseerd door Steve Purcell
met Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Austin Nichols

De tweelingzusjes Madison en Alex Steward gaan voor het eerst samen op vakantie. De meisjes besluiten om een vliegreis te maken naar de Bahama's, maar het lijkt erop dat het een saaie vakantie zal worden. Gelukkig maken de meisjes al gauw kennis met wildebrassen Griffin en Jordan, en met z'n vieren maken ze heel wat mee.

deze lijkt veel op die andere film (our lips are sealed). ze doen namelijk veel dezelfde dingen!!! beetje jammer

avatar van mikey
De miniatuur pamela andersons leren je van alles en nog wat over familiewaarden. Verder vergaderen ze over jongens en laten ze de luxe zien die de bahama's je te bieden hebben. En dat allemaal met huilerige oogjes. De ouders komen niet veel verder dan hun strandstoelen, maar preken de scenes aan elkaar. bizarrrr 1

Origineel gaat blijkbaar niet samen met Olsen want al de films lijken op elkaar, het enige mooie was het Atlantis Hotel 2

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
It Takes Two uit '95 was nog best amusant, maar vanaf daar ging het flink achteruit met de films met Olsen 1 en 2. Dit is voor mij momenteel even een flink dieptepunt. Slecht acteerwerk, vervelende personages en het trieste plot bevat enkel en alleen maar clichés. Het lijkt wel alsof je anderhalf uur naar een vervelende vakantiefilm van iemand zit te kijken. Hoewel ... die zijn vaak nog leuker dan dit.

1 ster

wat slecht geacteerd net of zo t zo oplezen van de script af

had er wel een beetje van verwacht maar zo slecht

Ik ga hier niet eens een ster voor geven

ik vind het wel een leuke film alleen jammer dat ze echt in de camera gaan praten dan is het wel echt net of dat ze van het script aflezen maar hij was wel mooi

avatar van Regan_Robbie24
vond hem heel erg leuk, maar niet het beste van Mary-Kate en Ashley Olsen, So Little Time is beter en ik moet New York Minute nog zien. alleen deze voorkant die foto van Mary-Kate en Ashley Olsen ken ik weer van een andere dvd, kan dat!

opzich wel een leuke film , maar lijkt idd heel veel op our lips are sealed

avatar van RJR
RJR
Ik heb geen idee waarom ik deze film keek, maar waarschijnlijk was ik melig ofzo. Maar goed, dat neemt niet weg dat deze film eerder een reclame film is voor de Bahama's, echt zo'n mierzoete film. Tja als ik een dame was had ik de film vast leuk gevonden maar dat ben ik niet daarom anderhalve ster.

Ik vind het nog een van de beste films van de Olsens, er zijn betere maar deze is lang niet de slechtste. Hij is wel voorspelbaar, maar dat ben ik wel gewend van ze. Over het algemeen vind ik deze film best leuk. 3,5*

Leuke film, alleen jammer dat hij hetzelfde is dan al hun andere films..
Heb me wel vermaakt
En voor wie nog weet hoe de boot heet [ Waarmee ze wegvaren enz. ]
Daar staat mijn naam op haha

avatar van *eef
Een echte film voor als je gaat oppassen, het is 's avonds 12 uur en er komt niks meer op tv. Voorspelbaar, drama, dom. Maar voor als je niks te doen hebt..

avatar van olsenfreakie
toffe film, kheb hem thuis!! 5*

avatar van g_unitboy
het ging gewoon weeral over jongens versieren en plezier maken , deze film had een beroerd einde

avatar van Jolienepien
Joepie... m'n ma heeft hem voor me gekocht met Sinterklaas. Na anderhalve film van de Olsen Twins te hebben gezien wist ik al dat ik niet meer hoefde, komt me moeder met dit aan... Maarja, kon ze ook niet weten, gelukkig vindt m'n zusje die films wel leuk, ik vind ze nogal slecht.

avatar van Mezelf
ik plaats normaal nooit negatief commentaar..
maar ik vond deze film echt te erg hoor
het is heel leuk allemaal wat ze doen, voor hunzelf misschien
moeten ze nou echt over elk onzinnig iets een film maken
zat hier een verhaal in?
of ben ik gewoon te vroeg gestopt met kijken?

avatar van *Nientjah*
Phoe wat slecht geacteerd en een verhaallijn van niks. Foute boybandmuziek erdoorheen en voilà.

1 ster.

avatar van notorious_kim
dit is ook nog een van de toffere olsen films

avatar van Movie-smile
echt een supar leuke film heb hem al een paar keer gezien en blijft leuk

Leuke film
ik heb hem 2-3-4 keer gezien
de andere films van de olsen-twins zijn ook best leuk

Phoe, dit is zo slecht dat het bijna komisch is. Met de nadruk op bijna. De acteerprestaties zijn echt verbazingwekkend slecht. Megan Fox zorgt in de paar scènes waarin ze te zien is nog voor een glimlach op m'n gezicht, maar het mag allemaal niet baten.

Ik vind mezelf erg gul met 1 volle ster.

avatar van benthe
Leuke film, grappig en leuke sfeer!

een echte mary-kate en ashley oslen film

avatar van Mavoe
Wat een SLECHTE film!
Het schuin filmen is af en toe wel leuk, maar deze hele film is zowat schuin gefilmd. Ook de zwart-wit momenten waren eerder irritatie-wekkend dan dat het wat toevoegde.
Wat een vreselijk camerawerk. Leek wel een schoolproject van de 1e klas.
Film had totaal geen inhoud en had eigenlijk alleen maar te lang durende scenes met slechte muziek.

avatar van skullcandygirl94
x-Michelle-x schreef:

ja idd... het komt een beetje onwerkelijk over, maar sommige stukjes vind ik wel erg grappig zoals in dat restaurant..

avatar van K*D
K*D
Haha ik weet nog dat ik me prima kon vermaken met deze film toen ik 13 was hoor.

(Waarschijnlijk ga ik hem daarom absoluut niet herkijken hahahaha )

avatar van zgfproduction
ik ben een jongen, en dus was deze film voor mij niet echt interessant. de film had eigenlijk ook helemaal geen goed verhaal